هوندا بالاخره نسخه نهایی سیویک تایپ R را که مدل کانسپت آن سال گذشته رونمایی شد، در هشتادوپنجمین دوره نمایشگاه خودرویی ژنو 2015 معرفی کرد.
کد خبر: ۷۷۹۷۰۱
مدل جدید  هوندا معرفی شد + عکس

طراحی ظاهری هوندا سیویک تایپ R در یک سال گذشته نسبت به طرح کانسپت معرفی شده تغییرات ریز و درشتی را تجربه کرده است.

چراغ‌های جلو به همان شکل قبل، اما با الگوی‌های داخلی متفاوت و مه شکن‌های نواری شکل طرح کانسپت هم به صورت چراغ‌های گردی در ورودی‌های هوای اطراف سپر اجرا شده‌اند.

در عقب خودرو هم چراغ‌های کشیده نواری شکل بر روی درب صندوق عقب و ادامه یافته بر روی بدنه و باله بزرگ عقب در طرح کانسپت تبدیل به یک چراغ دو تکه ساده LED شده است و دیفیوزر و خروجی‌ های اگزوز هم با اصلاحاتی کوچک به طور مجدد طراحی شده و در نسخه نهایی هوندا سیویک تایپ R اجرا شده‌اند.

دیگر قسمت‌های خودرو هم برای اجرایی شدن طرح کانسپت سیویک به نوبه خود تغییراتی را تجربه کرده‌اند.

در زیر کاپوت خودرو نیز هوندا به طور قطعی یک پیشرانه 2 لیتری موسوم به «TURBO VTEC» را نصب کرده که در دور موتور 6500 دور بر دقیقه توان تولید 310 اسب بخار قدرت و در دور 2500 دور بر دقیقه هم حداکثر توانایی تولید 400 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای رساندن شتاب صفر تا صد خودرو به 5.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 270 کیلومتر بر ساعت می تواند کافی باشد.

از دیگر ویژگی‌های خودرو همچنین می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن با سایز لاستیک 35/235، ترمزهای قدرتمند برمبو دیسکی 350 میلی متری کالیپراسون شده با چهار پیستون و همچنین چراغ‌های اتوماتیک، سنسور باران و... اشاره کرد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها