در پی پایان ماموریت سردار احمدی‌ مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی، سیدعزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما دل‌نوشته‌ای به او تقدیم کرد.
کد خبر: ۷۷۹۱۸۷
خسته نباشی سردار

به گزارش فارس، ضرغامی در بخشی از این مطلب نوشته است: همه آنهایی که تو را می‌شناختند نه به عنوان یا جایگاه که به اسم «اصغر مقدم» در یادشان و جانشان نشسته‌ای و خوش مقام داری در نزد سوخته دلان جنگ!

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما خطاب به احمدی مقدم نوشته است: «برادر اصغر» تو و هم نسل‌های تو بسیجیان پای کار هستید و خواهید بود که معطل داوری زید و عمرو نمی‌شوند، این عباد خدا دل در گرو تکلیف دارند و بس. الحق والانصاف که در نیروی انتظامی علی‌رغم همه نبودها و کمبودها درخشیدی و در تاریخ این نیرو از تو به عنوان فرماندهی منضبط، متخلق و کارآمد و انتقادپذیر و با شرح صدر یاد خواهند کرد. خسته نباشی سردار...

واکنش اوباما و بایدن به نامه ۴۷ سناتور

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به نامه ۴۷ سناتور جمهوریخواه به رهبران ایران در مورد توافق احتمالی هسته‌ای، با انتقاد از این اقدام از آنها خواست در مذاکرات هسته‌ای دخالت نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از بی.بی.سی، «باراک اوباما» نامه ۴۷ سناتور آمریکایی به رهبران ایران را غیرمتعارف خواند.

جو بایدن، معاون باراک اوباما هم با صدور بیانیه شدیداللحنی نامه 47 سناتور آمریکایی به دولت ایران را اهانتی به خود دانست و گفت: این نامه حاوی پیام ناتوانی رئیس‌جمهور آمریکا در احترام به تعهدات بین‌المللی خود خواهد بود و به سیاهرویی آمریکا منجر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بایدن در این بیانیه نوشت: من 36 سال در سنای آمریکا خدمت کرده‌ام و به همه ارزش‌ها و سنت‌های آن به عنوان یک نهاد و نقش غیرقابل انکار آن در سیاست‌های خارجی این کشور احترام می‌گذارم، اما این نامه که در جریان انجام مذاکرات حساس بین‌المللی نوشته شده دون شأن این نهاد است.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: چنین نامه‌ای که در قالب آموزش قانون اساسی آمریکا نوشته شده، 200 سال سابقه این جمهوری را نادیده گرفته و تهدید و خطری علیه رئیس‌جمهور‌های آینده این کشور محسوب می‌شود.

مجادله توییتری ظریف و سناتور آمریکایی

وزیر امور خارجه کشورمان به اقدام توهین‌آمیز و غیردیپلماتیک تنظیم‌کننده نامه 47 سناتور آمریکایی به مقامات ایران در توییتر پاسخی دیپلماتیک داد.

به گزارش فرارو، تام کاتن، سناتور جوان و کم‌تجربه ایالت آرکانزاس آمریکا که تنظیم‌کننده نامه غیرمعمول 47 سناتور آمریکایی به مقامات ایرانی بود، در اقدامی توهین‌آمیز با خطاب قرار دادن محمدجواد ظریف در توییتر و گذاشتن متن فارسی این نامه نوشت: «این هم ترجمه نامه در صورت نیاز.»

او با ارسال ترجمه این نامه که پر از ایرادات انشایی بود، احتمالا قصد تحقیر وزیر خارجه کشورمان را داشته است.

با این حال واکنش وزیر خارجه ایران در واکنش به این اقدام غیرمعمول سناتور کم‌تجربه آمریکایی، با خطاب قرار دادن تام کاتن نوشت: «پاسخ من به انگلیسی در صورتی که آن را ندیده‌اید.»

نامه محرمانه ۷ نماینده به روحانی

احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با مهر از نامه محرمانه هفت نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور در اعتراض به اعطای امتیاز رانتی به دو سه شرکت وابسته به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در این نامه محرمانه برای توقف این قانون‌شکنی و در عین حال تأمین مصلحت مورد نظر دولت پیشنهادهایی از سوی نمایندگان ارائه شد، ولی متاسفانه دولت بدون توجه به این خیرخواهی به روش رانتی خود ادامه ‌داد.

انبارلویی: حزب لاریجانی را فرصت می‌دانیم

کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی، خبر از رونمایی مدل وحدت اصولگرایان در آینده‌ای نزدیک داد و گفت: تشکیل حزب توسط لاریجانی را یک فرصت برای همگرایی بیشتر در جهت رسیدن به اصولی که به آن معتقدیم، می‌دانیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با لاریجانی و حزب رهروان برای وحدت در جریان اصولگرایی صحبت شده است، به مهر گفت: هر یک از اضلاع به این نتیجه رسیده‌اند که گفت‌وگو، راه رسیدن به همگرایی است؛ بنابراین اصل گفت‌وگو را پذیرفته‌اند. این گفت‌وگوها در سطوح مختلف در جریان است و با اضلاع مختلف اصولگرایی دنبال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها