تعابیر عجیب وزیر بهداشت بر علیه سریال تازه مهران مدیری؛

خطر بزرگ پخش یک کمدی برای جامعه پزشکی ایران!

«این موضوع را رد یا تأیید نمی‌کنم. تکلیف سریال نوروزی شبکه ۳ اوایل هفته آینده مشخص می‌شود.» این جمله کلیدی سیدغلامرضا میرحسینی مدیر جدید شبکه ورزش، مسابقه و سرگرمی است که راه را برای هرگونه گمانه‌زنی درباره احتمال نمایش سریال «اتاق عمل» مهران مدیری در تعطیلات نوروز 94باز می‌گذارد.
کد خبر: ۷۷۸۹۶۸
شمارش معکوس برای رونمایی از «اتاق عمل»
تقریبا یک سال پیش بود که مهران مدیری در برنامه تحویل سال شبکه3حاضر شد و قول داد خیلی زود با یک سریال تازه به تلویزیون بازگردد. البته انتظار برای این بازگشت باشکوه کمی به طول انجامید و سریال‌ساز موفق یکی‌دو دهه اخیر میانه‌های سال پروژه طنز اتاق عمل را برای پخش از شبکه تهران کلید زد. حالا که دیگر شبکه تهران وجود خارجی ندارد، به‌نظر می‌رسد مخاطبان مدیری باید او را روی آنتن یک شبکه دیگر ببینند.
  • دست‌های پر مدیری

برخی شنیده‌ها از حضور احتمالی مدیری در تلویزیون در آخرین روزهای سال 93خبر می‌دهد که اگر این ماجرا واقعیت داشته باشد، به‌احتمال فراوان او برای اعلام حضور قطعی در تعطیلات نوروز راهی بلندی‌های جام جم می‌شود. مدیر شبکه3که هفته گذشته از مشخص شدن تکلیف سریال نوروزی این شبکه تا روزهای میانی این هفته خبر داده بود، حالا همه‌‌چیز را به روزهای آینده موکول کرده است.

  • تا شنبه آینده

میرحسینی در گفت‌وگویی کوتاه گفت: انتخاب سریال‌های نوروزی به اداره کل نمایش تلویزیون سپرده شده و قرار است این مرکز با همفکری معاونت سیما تا شنبه آینده درباره پخش سریال‌ها تصمیم بگیرند. وی در عین حال احتمال پخش اتاق عمل را تأیید یا رد نکرد. این در حالی است که «سر به راه» دیگر گزینه نوروزی شبکه3به تازگی نیمی از راه تولید را پشت سر گذاشته است.

  • سریال پلیسی شبکه یک

درحالی‌که شبکه5هنوز گزینه‌ای برای پخش در نوروز 94درنظر نگرفته، شبکه یک تکلیف خود را روشن کرده و قرار است «فوق سری» مهدی فخیم‌زاده را روی آنتن بفرستد. او که امسال «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را روی پرده داشت، دوباره سراغ ژانر محبوب خود رفته و فوق سری را با طعم طنز آماده کرده است. مراحل فنی این سریال تا 25اسفند به پایان می‌رسد و این سریال مهمان نوروزی خانه‌های مردم می‌شود.

  • سریال‌های شبکه 2

مدیران شبکه2که خیلی زود قید سریال طنز را زدند، دلخوش به موقعیت منحصر به فرد «کلاه‌قرمزی» هستند که امسال هم درساعت20روی آنتن می‌رود. چند قسمت از این برنامه نمایشی در تعطیلات نوروز به نمایش درمی‌آید و قسمت‌های باقیمانده هم ویژه اعیاد طول سال است.

  • بازگشت دی‌دی و لین چانگ

اگر دلتان برای شخصیت دی‌دی یا قهرمانان لیانگ‌شان پو تنگ شده، در تعطیلات نوروز پای برنامه‌های شبکه نمایش بنشینید. دیتر هالروردن بازیگر مشهور آلمانی ملقب به دی‌دی با 2فیلم «ویلی» و «آخرین مسابقه» به تلویزیون بازمی‌گردد؛ اولی یک کمدی محصول 1980است و دومی محصول 2013.بازپخش «جنگجویان کوهستان» یا همان ماجراهای لین‌چانگ و دوستان هم می‌تواند بخشی دیگر از مخاطبان و علاقه‌مندان سریال‌های رزمی را سرگرم کند. ( فهیمه پناه‌آذر/ همشهری)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها