رده‌بندی فیفا نباید در نشست‌های آسیا مطرح باشد

کفاشیان: میزبانی در جام ملت‌ها باعث رشد فوتبال ما می‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتخاب امارات به عنوان میزبان رقابتهای جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ خبر داد. این خبر در شرایطی رسما اعلام شد که ایران نیز خواستار این میزبانی بود اما راه به جایی نبرد.
کد خبر: ۷۷۸۵۹۴
امارات میزبان جام ملت‌های آسیا شد

نشست کمیته اجرایی AFC به منظور انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ عصر امروز در منامه بحرین و به ریاست شیخ سلمان برگزار شد که سرانجام کشور امارات به عنوان میزبان این رقابتها انتخاب شد.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که دو کشور ایران و امارات نامزدهای نهایی کسب میزبانی این دوره از مسابقات بودند.

پیش از این کشور ایران آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات در ۷ ورزشگاه از شش شهر تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و تبریز اعلام کرده بود و کشور امارات هم از آمادگی خود با تعیین ۶ ورزشگاه و معرفی ۳ شهر از این کشور خبر داده بود.

امارات در سال ۱۹۹۶ هم میزبان جام ملت‌های آسیا بود که در آن رقابتها تیم ملی ایران با هدایت محمد مایلی‌کهن به عنوان سومی دست یافته بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
Hamed
Germany
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
این ها هدیه های فیفاست به كشورهای ریز خلیج فارس تا از ایران نترسند و گمان بكنند كه كسی هستند. ایران عطسه بكند این كشورهای ریز را باد می برد ولی چون این عرب ها پول نفت اشان را به جیب غربی ها می ریزند و از خریدن سلاح و یا اجناس لوكس این كشورها را به نان و نوایی می رسانند. غربی ها هم با گرفتن رشوه بازی های مهم و حتی جهانی را به این ها می دهند تا دلشان خوش باشد.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
تا وقتی كه وضعیت ورزشگاهامون به این صورته و هیچ اثری از مدرنیسم در آن دیده نمیشه و تا وقتی كه تفاوت جنسیتی برای ورود به ورزشگاه ها وجود داشته باشه باید خواب میزبانی رو دید. مسئولین هم كه خیلی وقته خوابن و چشمشون رو روی واقعیات بستن!!!!!!!
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
همیشه كه این چاه ها نفت ندارن....
كفاشیان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
پارتی نداریم
هادی زائری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
۰
۰
عوامل متعددی بود كه ما میزبان نشدیم .یكی عدم حضور زنان در ورزشگاهها بود كه حتی در اكثرهمین كشورهای عربی هم آزاد است ومشكلی نیست.دوم زیر ساختها معیوب است ویا وجود ندارد.سوم نداشتن نفوذ در تصمیم گیری ها با اینكه ما به همین اعراب در انتخابشان رای دادیم به امید چنین روز و......

نیازمندی ها