جام جم سرا: ‌زنی چینی که قصد درست کردن یک استکان چای برای خودش را داشت، دار و ندار همسرش را به آتش کشید و وی را به یک بدهکار کامل تبدیل کرد.
کد خبر: ۷۷۸۴۶۸
زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بیچاره کرد! [+عکس]

گاهی مردم به بانک‌ها اعتماد زیادی ندارند و ترجیح می‌دهند که پول‌هایشان را در بالش، تشک و جاهای عجیب و غریب نگه دارند و آن‌ها را به بانک نسپارند. یک خانم چینی هم مبلغ ۲۰ هزار پوند معادل ۱۰۶ میلیون تومان پول نقد را که مربوط به حقوق کارکنان شوهرش بود، در قسمتی از اجاق گاز خانه پنهان کرده بود اما صبح روز بعد که خانم هائوبین برای درست کردن یک قوری چای به آشپزخانه رفت حواسش به محل اختفای پول‌ها نبود و وقتی که شعله گاز را روشن کرد جرقه‌ای به سمت پول‌ها پرتاب شد و تا خانوم هائوبین به خود آید تمام مبلغ به آتش کشیده شد!


با اینکه وی بعد از متوجه شدن این موضوع بلافاصله روی آن‌ها آب ریخت اما برای این کار کمی دیر شده بود و این موضوع نتوانست شوهرش را از بدبختی نجات دهد.

خانوم هائوبین ۳۵ ساله که از یک پوشش نمدی برای پوشانده پول‌ها استفاده کرده بود، اجاق گاز را محل امنی برای نگهداری پول‌های همسرش دیده بود. این زن بلافاصله بعد از اتفاق مذکور به بانک مراجعه کرد اما آن‌ها به وی گفتند کمتر از نصف پول‌ها باقی مانده و هیچ کدام از پولهای سوخته شده قابل تبدیل نیست.

آقای بین ۳۹ ساله که به خاطر چای خوردن همسرش کلی بدهکار شده است، صاحب یک شرکت ساخت و ساز کوچک در چین است. او مجبور شد از کارکنان شرکتش بابت خرابکاری همسرش عذرخواهی کند و از آن‌ها خواست که خطای همسرش را ببخشند. آقای بین به کارکنانش قول داد که هر طور شده این مبلغ را به آن‌ها پرداخت می‌کند و برای این کار نیاز به قرض گرفتن پول از دوستانش دارد.

وی گفت: «این اتفاق ضربه سختی برای من بود؛ همسرم همه چیز را ویران کرد اما من او را می‌بخشم و ما از این موضوع نجات پیدا می‌کنیم.» (مجله مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهره
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
۰
۰
افرین به این مرد كه همسرش را بخشیده.اگه این اتفاق تو ایران میفتاد مرد زنش را از غرغر و بد و بیراه میكشت!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها