انتصابات جدید در صداوسیما

چرخ اقتصاد در رسانه ملی شتاب گرفت

محمود رضا تخشید ، رئیس مرکز امور نمایشی سیما ، امیر حسین آشتیانی‌پور و مهدی روشن‌روان را به سمت مدیران جدید گروه فیلم و سریال شبکه های سه و پنج منصوب کرد .
کد خبر: ۷۷۸۱۰۰
دو انتصاب جدید در امور نمایشی سیما

تخشید در حکم انتصاب آشتیانی‌پور از او خواسته است با استفاده از برنامه‌سازان خلاق ، هنرمند و متعهد ضمن بالا بردن کیفیت برنامه های نمایشی در تعمیق مولفه های دین ، اخلاق ، آگاهی و امید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. وی همچنین از محمدرضا شریفی ، مدیر قبلی این گروه ، قدردانی کرده است .

امیرحسین آشتیانی‌پور فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر است . وی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود در رشته سینما را در سال 1376 از دانشگاه هنر گرفت و پس از آن با عنوان تهیه کننده تلویزیونی با صدا وسیما شروع به همکاری کرد که حاصل آن ساخت بیش از 5 هزار دقیقه برنامه در انواع گونه‌های تلویزیونی شامل نمایشی ، مستند و ترکیبی بوده است . وی سابقه مدیریت گروه ویژه شبکه جام جم ، گروه فیلم های سینمایی و تلویزیونی و گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم را نیز دارد .

روشن‌روان ، مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ، نیز فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است و پیش از این معاون سیمای مرکز خلیج فارس(سال 83-86)،معاون سیمای مرکز بوشهر(سال86-92) و معاون سیمای مرکز البرز بوده است . (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها