گران ترین ورزشکاران زن ایرانی چه کسانی هستند؟

ستاره‌هایی که پول پارو نمی‌کنند

جام جم ورزشی: تمام راه ها برای ورزش بانوان در سال 93 به رقابت های آسیایی اینچئون ختم شد.
کد خبر: ۷۷۸۰۴۰
برترین ورزشکاران زن در سال 93 +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، سال 93 را می توان سالی بسیار خوب برای ورزش بانوان توصیف کرد. در این سال بازی های آسیایی اینچوئن برگزار شد و ورزشکاران زن ایرانی در این رقابت ها کولاک کردند. طبیعی است که بسیاری از برترین های ورزش زنان در سال 93 از مدال آورانی باشند که در اینچوئن کولاک کردند.

با برترین های ورزش بانوان در سال 93 بیشتر آشنا می شویم:

نجمه خدمتی:

دختر 18 ساله ایرانی در رقابت های آسیایی اینچئون کاری کرد کارستان و نخستین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد. نجمه خدمتی با کسب نشان طلای تیراندازی تپانچه بادی ده متر بانوان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در اینچئون کره جنوبی نخستین طلاآور ایران در این بازی‌ها لقب گرفت. وی قبل از این هم در همین روز به همراه نرگس امام‌قلی‌نژاد و الهه احمدی موفق به کسب نشان نقره تیمی این مسابقات شده بود

لیلا رجبی:

بانوی بلاروس الاصل تیم ملی دو و میدانی ایران هر چند در سال 93 موفقیت عظیمی را به دست آورد اما هنوز به رویاهای بزرگ تر خود نرسیده است. لیلای 32 ساله در رقابت های آسیایی اینچئون تاریخ سازی کرد و نخستین ورزشکار زن ایران در رشته دو و میدانی لقب گرفت که از این رقابت ها مدال آوری می کند. او مدال نقره بازی های آسیایی را در رشته پرتاب وزنه به دست آورد.

حمیده عباسعلی:

کاراته کای تیم ملی بانوان نیز تاریخ سازی کرد. او نه تنها در اینچئون نخستین مدال طلای تاریخ کاراته بانوان ایران در رقابت های آسیایی را به دست آورد بلکه آخرین مدال طلای کاروان ایران را هم به نام خودش زد. او مدال طلای وزن مثبت 68 را به دست آورد.

شهربانو و سهیلا منصوریان:

این دو خواهر قهرمان سمیری امسال در رقابت های جهانی ووشو کاری کردند کارستان و دو مدال طلای با ارزش به دست آوردند. پیش از این دو نیز الهه منصوریان یعنی خواهر وسطی در اینچئون نقره گرفته بود. اما به هر حال کار شهربانو و سهیلا در رقابت های جهانی اندونزی بزرگ تر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها