"نادینه کسلر" جام جهانی را از دست داد

افسوس بزرگ برای برترین بازیکن زن جهان

جام جم ورزشی: برترین بازیکن زن جهان در سال 2014 در عین بدشانسی حضور در رقابت های جام جهانی زنان کانادا را که خرداد برگزار می شود را از دست داد.
کد خبر: ۷۷۷۹۸۶
افسوس بزرگ برای برترین بازیکن زن جهان

به گزارش جام جم ورزشی ، حدود سه ماه پیش بود که نادینه کسلر، دختر 27 ساله آلمانی که در تیم ملی فوتبال بانوان آلمان بازی می کند توپ طلای برترین بازیکن زن جهان در سال 2013 را به خانه برد. به فاصله سه ماه از آن موفقیت بزرگ نادینه کسلر دچار یک بدشانسی بسیار بزرگ شده است چرا که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی پس از آن به طور قطع آوردگاه بزرگ جام جهانی کانادا را از دست داده است. کسلر در حالی بزرگ ترین غایب بزرگ جام جهانی خواهد بود که پیش از این اظهار داشته بود آرزویش بازی کردن در جام جهانی و کسب مقام قهرمانی این رقابت ها با تیم ملی فوتبال بانوان آلمان است.

وی اظهار داشت:‌ آرزوی بزرگم این است برای مدتی طولانی بدون درد بازی کنم. از این جهت از صمیم قلب از پزشکانم و باشگاهم بابت همراهی و حمایت از خودم تشکر می‌کنم. بدون حمایت‌‌شان امکان انجام عمل جراحی ممکن نمی‌شد. امیدوارم بعد از چند روز دیگر که عمل جراحی خواهم شد، بتوانم به آینده نگاه خوش‌بینانه‌ای داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها