رییس‌جمهور، صبح پنجشنبه پس از کاشت یک اصله نهال در محوطه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تهران گفت: پیام روز درختکاری و هفته حفظ منابع طبیعی این است که هیچ راهی جز آشتی با محیط‌زیست و به‌کارگیری همه تلاش‌ها برای حفظ و حراست از آن، وجود ندارد.
کد خبر: ۷۷۷۵۳۰
رییس‌جمهور: نیازمند توجه به محیط‌ زیست هستیم

حسن روحانی با تاکید بر ضرورت صیانت از محیط‌ زیست تصریح کرد: امروز نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار، نیازمند توجه به محیط‌زیست و احترام به مقررات و قوانین مربوط یه این حوزه هستیم.

عربستان به دنبال تشکیل بلوک جدید علیه ایران

دیپلمات‌های عربی در گفت‌وگو با رویترز می‌گویند «ملک سلمان»، پادشاه عربستان قصد تشکیل بلوکی جدید در خاورمیانه برای مقابله با ایران دارد.

به گزارش فارس، این منابع خبری مدعی شده‌اند ریاض قصد دارد با ترغیب کشورهای سنی خاورمیانه برای کنار گذاشتن اختلافات بر آنچه از سوی این دیپلمات‌ها، تهدیدهای فوری‌تر از جانب ایران خوانده شده متمرکز شوند.

گزارش شده پادشاه جدید عربستان طی ده روز گذشته از نشست‌هایی که با سران برخی کشورهای منطقه مانند اردن، مصر و ترکیه داشته برای جلب توجه آنها به ضرورت اتحاد و حل اختلافات بر سر گروه اخوان‌المسلمین تاکید کرده است.

سنای آمریکا رأی‌گیری درباره مذاکرات هسته‌ای را به تعویق انداخت

رهبران جمهوریخواه سنای آمریکا به دلیل مخالفت‌های دموکرات‌ها مجبور شدند رأی‌گیری درباره قانون نظارت بر توافق هسته‌ای احتمالی بین ایران و گروه 1+5 را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این قرار بود که رأی‌گیری درباره این طرح پیشنهادی در روز سه‌شنبه انجام گیرد.

تولید پهپاد‌های رادار‌گریز با برد 3000 کیلومتر

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: یکی از پهپادهای ما با ویژگی رادارگریزی ۳۰ ساعت مداومت پرواز دارد و شعاع عملیاتی آن نیز حدود 3000 کیلومتر است که هم در بخش شناسایی و هم در بخش تهاجمی کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد.

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب با حضور در برنامه نگاه 2، به موضوع موشک‌های ساحل به دریا با تاکید بر این نکته که ما قبلاً هم اعلام کرده بودیم، کاهش خطای این موشک‌ها از اهداف استراتژیک ما است و امروز به این هدف نائل شده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز به‌همت کادر جوان و انقلابی و بومی کشورمان خطای موشک‌های ساحل به دریا صفر شده و وقتی شلیک می‌شوند پاشنه ناو را مدنظر قرار خواهد داد و توانایی این را داریم که صدها موشک از این جنس را همزمان شلیک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها