معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

اگر اهل بازی‌های جورچین هستید و خودتان را خبره‌ی این سبک بازی می‌دانید، Jewel Slash بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به شما بدهیم.
کد خبر: ۷۷۷۳۷۶
بازی موبایل: ایده‌آل جورچین بازهای حرفه‌ای

جام جم کلیک: بازی‌های جورچین با وجود یکسان بودن ماهیت ابتداییشان، از تنوع گسترده و قابل توجهی برخوردار هستند. انواع و اقسام بازی در این سبک به بازار آمده که هرکدام به نحوی، مثلا با ارائه‌ی یک تکنیک کنترلی یا سبک امتیازدهی جدید، خود را از دیگران متمایز کند. بازی Jewel Slash از یک جهت نسبت به بسیاری از عناوین عرضه شده برتری دارد. در Jewel Slash با چهار بازی جورچین مختلف روبرو هستید.

گرافیک بازی با الهام از سبک هنری مایاها کار شده و واقعا زیباست. اما آن قدر سنگین نیست که گوشی‌های قدیمی از پس اجرایش برنیایند؛ پس از این جهت برای بسیاری ایده‌آل است. موسیقی بازی هم مناسب با همین فضا کار شده و بعضا چیزهایی جالبی هم در بینش دیده می‌شود. قطعا نواخته شدن موسیقی متن خوب، بد، زشت با المان‌های شرقی برای هر کسی جالب خواهد بود! تنها مشکل موسیقی لوپ بودن آن است. اگر زیاد به آن دقت داشته باشید پس از مدتی آزرده خواهید شد.

بازی دارای چهار مد مختلف است. در مد Mine، باید در عین اینکه حواستان به زمان است، خانه‌ها را مرتب خالی کنید و گِل‌های زیر خانه‌ها را از بین ببرید. در حالت Skull دو جمجمه لای خانه‌ها وجود دارد که با هر حرکت شما یک ردیف به بالا حرکت می‌کنند. اگر حواستان نباشد و یکی از آن‌ها از تصویر خارج شود، بازی را واگذار می‌کنید. در مد سوم که Dash نام دارد، دیگر از تکان دادن خانه‌ها خبری نیست و فقط کافی است روی خانه‌های مجموع کلیک کنید تا حذف شوند. این مد سریع‌ترین مد بازی است. آخرین مد هم Zen نام دارد که طی آن باید بیشترین امتیاز را در وقت داده شده بدست بیاورید.

این بازی را به تمام جورچین‌خورها توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Jewel Slash

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Yue Game

سبک: تفننی، جورچین

دانلود رایگان بازی Jewel Slash برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها