فردین احمدی از اراک: ضمن تشکر از مطلب کاملتان درباره ایجاد یک شبکه پراکسی برای تقسیم‌بندی حجم اینترنت بین کاربران مورد نظر می‌خواهم بدانم آیا این امکان وجود دارد که همه محدودیت‌ها در بازه زمانی خاصی برای تمام کاربران برداشته شود؟
کد خبر: ۷۷۷۲۸۹
پرسش و پاسخ: برداشتن محدودیت‌های برنامه CCPROXY در یک بازه زمانی

فردین احمدی از اراک: ضمن تشکر از مطلب کاملتان درباره ایجاد یک شبکه پراکسی برای تقسیم‌بندی حجم اینترنت بین کاربران مورد نظر می‌خواهم بدانم آیا این امکان وجود دارد که همه محدودیت‌ها در بازه زمانی خاصی برای تمام کاربران برداشته شود؟ برای مثال از ساعت یک بامداد تا 5 صبح که دانلود اینترنت مخابرات رایگان است امکان استفاده بدون محدودیت‌های اعمال شده وجود داشته باشد.

پاسخ کلیک: برای انجام این کار نرم‌افزار گزینه خاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما می‌توانید با یک ترفند این کار را انجام دهید. ابتدا باید نوع تائید هویت کاربران را در بخش Auth type روی User‌/‌Password قرار دهید. سپس برای هر کاربر یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید تا هر کاربر بتواند با استفاده از رمز اختصاص یافته، به اینترنت دسترسی یابد. تا این بخش از کار استفاده از اینترنت همچون گذشته صورت می‌گیرد.

اکنون یک کاربری با نام و رمز مجزا ایجاد کنید که هیچ محدودیتی روی آن اعمال نشده باشد. در ادامه در بخش Time Schedule، یک جدول زمانی جدید ایجاد کرده و در همه روزهای هفته، ساعت یک بامداد تا 5 صبح را برای استفاده از اینترنت، آزاد اعلام کنید. هنگامی که کاربر بدون محدودیت را ایجاد می‌کنید، گزینه‌ Time Schedule را فعال و جدول زمانی ایجاد شده را انتخاب کنید. به این ترتیب کاربری بدون محدودیت وجود دارد که در بازه زمانی یک بامداد تا 5 صبح قادر به استفاده از اینترنت است.

از حالا به بعد هریک از کاربران شما در این بازه زمانی می‌توانند به‌جای استفاده از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود از نام کاربری و رمز عبور کاربر نامحدود که شما در اختیارشان قرار می‌دهید، استفاده کنند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها