گزارش میدانی جام‌جم از حال و هوای نمایشگاه فروش بهاره

تخفیف برای جیب‌های خالی

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار: قیمت آجیل تا پایان امسال ثابت است

آجیل و خشکبار عید را از نمایشگاه بهاره بخرید

جام جم سرا: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران، با بیان این‌که آجیل و خشکبار نسبت به دو ماه گذشته، ثابت و بدون تغییر بوده، پیش‌بینی کرد تا پایان سال نیز افزایش قیمتی بروز نکند و از مردم خواست آجیل عید مورد نیاز خود را از نمایشگاه‌های بهاره بخرند که نظارت بیشتری بر فروششان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۷۶۴۱۶
آجیل و خشکبار عید را از نمایشگاه بهاره بخرید

مصطفی احمدی با اشاره به ثبات قیمت آجیل و خشکبار اظهار داشت: نسبت به دو ماه گذشته قیمت آجیل و خشکبار ثابت و بدون تغییر بوده است. البته قیمت برخی اقلام نسبت به سال گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است اما قیمت آجیل و خشکبار تابع عرضه و تقاضا و وجود جنس در بازار است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام کرد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه در بازار کمبودی نیست و واحدهای صنفی نیز در روزهای پایانی سال از ۸ و نیم صبح تا ۱۲ شب اقدام به فروش کالا می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار افزود: بازرسان ما در روزهای پایانی سال بر فروش در واحدهای صنفی نظارت کامل می‌کنند و در کنار بازرسان اتحادیه بازرسان اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز بازار را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که آجیل و خشکبار مورد نیاز خود را از واحدهایی که جواز اتحادیه دارند تهیه کنند زیرا عده‌ای هستند که با سوء‌استفاده در شب عید اقدام به فروش اجناس مانده و کهنه می‌کنند.

احمدی با اشاره به اینکه فروش آجیل در شیرینی‌فروشی‌ها مورد تأیید این اتحادیه نیست، گفت: با اتحادیه شیرینی‌فروشان تفاهم شد تا تنها شیرینی‌فروشان به فروش آجیل‌های بسته‌بندی که مورد تایید اتحادیه آجیل و خشکبار است، اقدام نمایند در حالی که بسیاری از واحدهای صنفی این امر را رعایت نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار افزود: هم اکنون در سه نقطه تهران نمایشگاه بهاره در حال برگزاری است که بازرسان ما بر فروش آجیل و خشکبار در این نمایشگاه نظارت کامل دارند تا جنس معیوب به مردم فرخته نشود. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها