«تشکل بزرگ تحول و توسعه» برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان اعلام موجودیت کرد. پس از تایید صلاحیت کاندیداها، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان روزهای پرتب و تابی را در پیش روی خود می بیند.
کد خبر: ۷۷۶۰۷۳
ائتلاف های اتاق بازرگانی اصفهان به عدد چهار رسید

در حال حاضر 112 کاندیدا برای حضور در این انتخابات تائید صلاحیت شده اند که در قالب چهار ائتلاف رقابت انتخاباتی خود را از آغاز کردند که در این میان «تشکل بزرگ تحول و توسعه اصفهان» با شعار حمایت از سرمایه گذار و مبارزه با رانت خواری پای به عرصه انتخاباتی گذاشته است.

این ائتلاف از چهره های جوان، متخصص و کارشناسان خبره اقتصادی تشکیل شده که عزم آن را دارد که با انحصار طلبی مبارزه و ظرفیت های اقتصادی پنهان استان را از حالت بالقوه به بالفعل درآورده و همچنین با برطرف کردن موانع سرمایه گذاری، زمینه جذب سرمایه های سرگردان در استان و کشور را در این شهر فراهم آورند.

به نظر می رسد با حضور ائتلاف چهارم فضای انتخابات بیش از پیش رقابتی تر شده و این موضوع به انتخاب افراد اصلح تر برای حضور در هیات نمایندگان کمک خواهد کرد.

ائتلاف‌های ‌انجمن مدیران صنایع، ائتلاف مجمع تشکل ها و فعالین اقتصادی و ائتلاف تولید و تجارت سه ائتلاف دیگر اتاق بازرگانی هستند که پیش از این سابقه سکانداری در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی را در کارنامه دارند.

انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور روز 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

اصفهان - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها