در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رییس جمهور

طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبود یافته تصویب شد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد

تشکیل صندوق ایجاد اشتغال برای رها شدگان از اعتیاد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به منظور صیانت از خانواده معتادان و افراد بهبود یافته مواد مخدر و اعتیاد، صندوقی برای ایجاد اشتغال مناسب این افراد تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۷۶۰۴۶
تشکیل صندوق ایجاد اشتغال برای رها شدگان از اعتیاد

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز دوشنبه در حاشیه اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها در سال 93 در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به همین منظور اعتباری در این صندوق در نظر گرفته شده تا بتوانیم از این طریق موضوع شغل مناسب افراد بهبود یافته را عملیاتی کنیم.

وی با بیان این که ما به دنبال نهادینه کردن اقدامات موثر ستاد در زمینه پیشگیری، درمان و مقابله در این عرصه هستیم، افزود: در حوزه درمان بهترین مراکز را در استان ها برای ترک معتادان در نظر گرفته ایم که به کمک روانشناسان ماهر در مراحل درمانی خدمات خوبی به این افراد ارائه می شود.

وزیر کشور اظهارداشت: جذب همکاری همه مردم در همه سطوح برای مدیریت 98.5 درصد مردم ایران که از اعتیاد پاک هستند را یکی از اقدامات موثر خود می دانیم تا از این طریق به 1.5 درصد افراد معتاد جامعه کمک کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: باید به افرادی که به دام مواد مخدر گرفتار شده اند کمک شود تا یک مبارزه جدی با مواد مخدر صورت گیرد و ما تلاش می کنیم با یک برنامه ریزی دقیق بحث مبارزه را ساماندهی کنیم و در این زمینه شیوه های جدید مقابله را در برنامه کاری خود داریم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: همچنین با همکاری و همراهی سپاه پاسداران گام های خوبی در مرزهای کشور برای مقابله با مواد مخدر برداشته شده است و قول داده ایم که سال بعد مدیریت کامل بر مرزهای شرقی کشور صورت گیرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها