مرد جوان زمانی که برای شوخی پست الکترونیکی پسرخاله‌اش را هک می‌کرد، نمی‌دانست با دردسری بزرگ روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۷۷۵۹۷۵
دردسر بزرگ برای شوخی اینترنتی

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد جوانی با حضور در پلیس فتای استان مرکزی و طرح شکایتی گفت: در حال استفاده از پست الکترونیکی‌ام بودم که متوجه شدم رمز ورود تغییر کرده است. پس از بررسی این مشکل متوجه شدم، پست الکترونیکی‌ام هک شده و هر چه اطلاعات کاری و شخصی در آنجا داشتم به سرقت رفته است.

با گزارش این شکایت، کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده تا این‌که به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، متهم در نزدیکی خانه شاکی زندگی می‌کند.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان برای دستگیری متهم به خانه‌اش اعزام شده و او را پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی و مدعی شد شاکی را نمی‌شناسد و هک شدن اطلاعات وی به دست او نبوده است، اما شاکی او را شناسایی کرد و گفت: متهم پسرخاله‌ام است.

متهم زمانی که راز خود را فاش شده دید، بناچار اتهامش را پذیرفت و به افسر پرونده گفت: من و پسرخاله‌ام بسیار با هم صمیمی بودیم. یک روز وقتی در حال کار با پست الکترونیکی‌اش بود، رمز آن را به خاطر سپردم. چند بار با رمزی که به دست آورده بودم پست الکترونیکی او را بررسی کردم. بعد از آن وسوسه شدم برای شوخی اطلاعات او را به سرقت ببرم بنابراین رمز پست الکترونیکی‌اش را تغییر دادم تا او نتواند به آن دسترسی پیدا کند و بعد از آن اطلاعات کاری و شخصی او را که در پست الکترونیکی بود هک کردم و به رایانه شخصی‌ام منتقل کردم. قصد سوءاستفاده از این اطلاعات را نداشتم. گمان نمی‌کردم این کار باعث شود به دردسر بیفتم.

رییس پلیس فتا استان مرکزی در این باره به جام‌جم گفت: با صدور قرار قانونی برای متهم تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها