نصاب آسانسور که پس از ربودن دختر خردسال او را سه روز در مخفیگاه خود زندانی کرده بود، با گذشت نزدیک به دو سال از ماجرا دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۴۰۱۳
مرد کودک‌ربا پس از 2 سال به دام افتاد

به گزارش جام‌جم، اوایل سال گذشته دختر خردسالی پس از خروج از مدرسه‌اش در یکی از محله‌های مرکزی تهران به طرز مرموزی ناپدید شد. خانواده‌اش به‌دنبال غیبت مرموز او با مدرسه‌اش تماس گرفتند که مسئولان آنجا اظهار کردند دخترک پس از تعطیل شدن مدرسه آنجا را ترک کرده و دیگر از او خبری ندارند.

خانواده دختر خردسال به جستجوهایشان ادامه دادند اما موفق به پیدا کردن او نشدند، بنابراین با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران موضوع گم‌شدن دخترشان را گزارش دادند.

شاکی روز بعد با مراجعه دوباره به پلیس مدعی شد، دست‌نوشته‌ای را به در آپارتمانشان چسبانده‌اند و در آن برای آزادی دختر خردسال 50 میلیون تومان درخواست شده است.

با کشف این سرنخ، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد تا این‌که ماموران مطلع شدند مرد غریبه‌ای با خانه شاکی تماس گرفته و او را تهدید کرده که باید پول درخواستی را هر چه سریع‌تر تحویل وی دهد، در غیر این صورت دیگر دخترش را نخواهد دید.

کارآگاهان جستجوی گسترده‌ای را برای شناسایی مخفیگاه گروگان و دستگیری مرد آدم‌ربا آغاز کردند تا این که با گذشت سه روز از وقوع حادثه خانواده شاکی با پلیس تماس گرفته و خبر دادند دخترشان را در حالی که بسیار وحشت‌زده و سرگردان بوده چند محله پایین‌تر از خانه‌شان پیدا کرده‌اند و مرد کودک‌ربا در اخاذی از آنها ناکام مانده است.

ماموران با اطلاع از موضوع، از این خانواده خواستند فرزندشان را برای تحقیقات به پلیس آگاهی بیاورند.

در این مرحله دختر نجات یافته به پلیس گفت: روز حادثه وقتی از مدرسه به خانه آمدم، سوار آسانسور شدم که بعد از من، مرد غریبه‌ای وارد شد. او ناگهان مقابل دهان مرا گرفت و به محلی کوچک و تاریک مانند انباری برد و در آنجا زندانی کرد. روز سوم او مرا از آنجا خارج کرد و با خودرو به چند کوچه پایین‌تر برد و آنجا از ماشین بیرون انداخت.

با گذشت یک سال از وقوع حادثه، چند روز پیش سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهم فراری به‌دست آمد و با هماهنگی قضایی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ماموران وارد مخفیگاه متهم شده و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و در اظهاراتش مدعی شد نصاب آسانسور است و حوالی خانه شاکی در چند مجتمع آسانسور نصب کرده اما شاکی و دخترش را نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی فرزند او را ربوده تا از وی اخاذی کند.

در حالی که متهم کودک‌ربایی را انکار می‌کرد، کودک ربوده شده متهم را که در میان چند متهم دیگر در بازداشتگاه پلیس قرار گرفته بود با گذشت دو سال از وقوع حادثه شناسایی کرد.

با شناسایی متهم از سوی قربانی کودک‌ربایی تحقیقات از مرد کودک‌ربا همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دهقان فداكار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
۰
۰
این كمال را اعدام كننین

نیازمندی ها