سارق سریالی خانه‌های شرق تهران

برای زنده ماندن همسر و دوقلوهایم سرقت می‌کردم

13 سارق مسلح که با دستبرد به خانه‌های شمال پایتخت فقط طلا و اشیای عتیقه سرقت می‌کردند، پس از دستگیری به تشریح دزدی‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۷۷۴۰۱۱
دستبرد سریالی 13 سارق به خانه‌های شمال تهران

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از دستبرد سارقان مسلح به خانه‌اش در شمال شهر خبرداد.

ماموران پس از حضور در محل حادثه ، تحقیقات از شاکی را آغاز کرده و مشخص شد، پنج مرد با تهدید سلاح وارد خانه آنها شده و پس از زندانی کردن آنان در اتاقی، طلا و اشیای عتیقه موجود در خانه را سرقت کرده و از محل متواری شده‌اند.

همزمان با شروع تحقیقات و چهره‌نگاری از متهمان، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و جستجو برای شناسایی دزدان آغاز شد.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که سرقت‌های مشابه دیگری در محله‌های شمال تهران رخ داد که با تحقیق از مالباختگان مشخص شد تمام دزدی‌ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است.

در این مرحله کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تحقیقات در این زمینه را ادامه دادند تا این که به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد این سرقت‌ها از سوی متهمی سابقه‌دار به نام حسن و همدستان او رخ داده است بنابراین مخفیگاه‌های آنها به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که شامگاه شنبه دوم اسفند امسال، کارآگاهان با هماهنگی قاضی عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران به مخفیگاه متهمان اعزام شده و 13 سارق حرفه‌ای را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و در اظهارات اولیه به سرقت از خانه‌های شمال تهران اعتراف کردند.

سرکرده باند در اظهاراتش گفت: با پرسه زنی در خیابان‌های شمال تهران، خانه‌های ویلایی را شناسایی کرده و پس از اطمینان از این‌که کسی در خانه نیست، نقشه سرقت را اجرا می‌کردیم. اگر سوژه خوبی پیدا می‌کردیم و صاحبخانه خانه را ترک نمی‌کرد، با تهدید سلاح وارد آنجا شده و سرقت را انجام می‌دادیم. پس از ورود به خانه‌ها فقط طلا و اشیای عتیقه را سرقت می‌کردیم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها