هفته بیست و هفتم لوشامپیونه

تساوی کسل کننده پاریسی ها +[مجموعه عکس]

هفته بیست و ششم لوشامپیونه

لیون دوباره پاریسی ها را پایین کشید

جام جم ورزشی: صدرنشینی پاری سن ژرمن در لوشامپیونه فرانسه تنها 24 ساعت دوام داشت.
کد خبر: ۷۷۳۶۱۹
لیون دوباره پاریسی ها را پایین کشید

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه هفته بیست و ششم لوشامپیونه از ساعت 19 و 30 دقیقه لیون در ورزشگاه ژرلند به مصاف نانت رفت. لیون در حالی به مصاف نانت رفت که دیشب سن ژرمن با غلبه بر تولوز به صدر جدول صعود کرده بود و لیون برای باز پس گیری مکان نخست جدول می بایست بر نانت غلبه می کرد. لیون در این دیدار تا دقیقه 67 از گشودن دروازه میهمان عاجز بود اما در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت. داور بازی به 5 بازیکن نانتکارت زرد نشان داد. در دیگر دیدار همزمان رمس و رن به تساوی بدون گل دست یافتند. در جدول لوشامپیونه لیون با 54 امتیاز در صدر قرار گرفت و سن ژرمن با 51 امتیاز در کنار مارسی قرار دارد.

مارسی هم در هفته بیست و ششم لوشامپیونه در دقایق پایانی در خانه سن اتین متوقف شد. در این بازی سن اتین که در خانه بازی می‌کرد تا دقیقه 1+90 از میهمان خود عقب بود اما اردینچ در این دقیقه بازی را به تساوی کشاند. گل اول سن اتین هم توسط ژرادل از روی نقطه پنالتی در دقیقه 54 زده شده بود. گل‌های مارسی هم توسط باتشوایی در دقایق 64 و 67 به ثمر رساند. مارسی با این تساوی 50 امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد، سن اتین هم با 42 امتیاز پنجم است.

در دیگر بازی مهم گنگام که نیم فصل دوم را بدون باخت آغاز کرده بود امروز در ورزشگاه خانگی به مصاف مون‌پلیه رفت و با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کرد. این اولین باخت گنگام در نیم فصل محسوب می شود. گنگام نیم فصل دوم را با 4 پیروزی پیاپی آغاز کرد و صعود قابل توجه‌ای در جدول داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها