جام جم نوا: سرپرست ارکستر و نوازنده کی‌بورد که سابقه همکاری با خواننده‌هایی چون سعید شهروز، علی عبدالمالکی و امیر یگانه را داشت صبح امروز یکشنبه بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۷۷۳۲۹۸
یک موسیقیدان جوان دیگر تسلیم سرطان شد/عکس

سونامی سرطان همچنان در عرصه هنر می‌تازد و این بیماری ظاهرا فعلا دست از سر هنرمندان برنداشته است. سرطان این بار گریبانگیر میلاد فاضلی سرپرست ارکستر و نوازنده کی‌بورد شد.
فاضلی که سابقه همکاری با خواننده‌هایی چون سعید شهروز، علی عبدالمالکی و امیر یگانه را داشت، پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری صبح یکشنبه در سوئیس از دنیا رفت. او برای درمان بیماری خود به این کشور سفر کرده بود.
امیر یگانه که از شنیدن خبر درگذشت فاضلی متاثر بود، گفت: خیلی بد است که باید خبر درگذشت میلاد فاضلی رهبر ارکسترم را بدهم. میلاد ماه‌ها با سرطان مبارزه می‌کرد و نخواست مردم چیزی از بیماری او بدانند، چون اعتقادش این بود که زود بر می‌گردد، اما این بیماری خیلی زود میلاد را از ما گرفت.
یگانه همچنین در توصیف این هنرمند در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: با کی حرف بزنم؟ به بچه‌ها گفتم تا میلاد خودش برنگردد رهبر ارکستر نمی‌گیریم، بدون میلاد تمرین می‌کردیم ولی همش صحبت از میلاد بود. بیمارستانش روبروی خانه‌مان بود ولی نمی‌خواست هیچکس او را ببیند. مغرور بود، عزت نفس داشت، مهربان بود، موزیسین فوق‌العاده‌ای بود. همیشه دلم می‌خواست آن‌قدر اجراهایمان زیاد شود که حق زحمت‌هایی که کشید را بگیرد. دقیقه به دقیقه حالم بدتر می‌شود... در شش ماه اتفاق افتاد، فقط شش ماه.(هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها