سارق سابقه‌داری که اقدام به «کش روی» و قاپیدن تلفن همراه افراد دست فروش و دوره گرد در محدوده پارک سواری آزادی می‌کرد، ار سوی ماموران کلانتری 209 پایانه غرب شهر تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۲۴۲۲
سرقت موبایل های دستفروشان به شیوه «کش​روی»

عصر روز گذشته 29 بهمن ماه ماموران کلانتری 209 پایانه غرب تهران در حال گشتزنی در محدوده پارکسوار آزادی بودند که متوجه درگیری میان مردی دست فروش و فردی دیگری شدند و برای بررسی موضوع به سمت آنها رفتند.

زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند فرد سارق سعی کرد با رها کردن لباس خود از دست مرد دست فروش، از محل دور شود و برای همین در همان حالت که بود، فرد مذکور را به کناری هل داده و از محل گریخت.

در این هنگام فردی که از سوی سارق به کناری پرتاب شده بود، با دیدن ماموران شروع به داد و فریاد کرد و در حالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید اظهار داشت:«فرد مذکور تلفن همراه مرا به سرقت برده و زمانی که با سارق درگیر شدم او مرا کتک زد و فرار کرد».

به دنبال این موضوع ماموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های مالباخته به تعقیب متهم متواری پرداختند و در نهایت در موقیعت پارک سوار ترمینال غرب جنب بوفه مرکزی سارق جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سارق که خود را «فرامرز» معرفی کرد در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت و قاپیدن تلفن همراه مالباخته اعتراف کرد و پس از بازرسی از وسایل همراهش علاوه بر تلفن همراه مالباخته چند دستگاه تلفن همراه مسروقه دیگر نیز کشف و ضبط شد.

سرگرد علی آقا طیبی، رییس کلانتری 209 پایانه غرب با اعلام این خبر، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به 17فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد وی سابقه چندین مرتبه زندان را هم دارد که پرونده وی بنا به دستور مقام قضایی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها