وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

توزیع بسته چهارم غذایی در آستانه شب عید

جام جم سرا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای رفاه بیمه شدگان، از توزیع بسته چهارم غذایی در آستانه شب عید خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۶۵۸
توزیع بسته چهارم غذایی در آستانه شب عید

علی ربیعی در برنامه نگاه یک، به اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای رفاه بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: ساخت ۳ بیمارستان میلاد در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها در کرمان افتتاح شد و دو بیمارستان دیگر هم تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بسته سوم در حال توزیع است و نزدیک شب عید هم بسته چهارم غذایی توزیع خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بازنشستگان هم گفت: سال گذشته به حقوق بازنشستگان کارگری ۲۵ درصد اضافه شد و بیمه تکمیلی آن‌ها را هم ما کمک کردیم و کمک خواهیم کرد.

او همچنین گفت: اولین تور زیارتی مشهد مقدس را هم تا چند وقت دیگر آغاز می‌کنیم تا اینکه صرفا مسئله پرداخت حقوق به تنهایی مطرح نباشد. البته در بخش کارمندی از آنجا که این بخش از بودجه دولت تامین می‌شود، ما ناچار هستیم تا میزان و اندازه‌های دولت را تبعیت کنیم.

ربیعی اضافه کرد: ما یک سال است در بحران‌های متعدد رکود و تورم کار را تحویل گرفتیم و توانستیم مقداری، چه در بخش سرمایه گذاری تامین اجتماعی و چه زیر مجموعه‌های صندوق بازنشستگی صندوق‌ها را سودآور کنیم. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
۰
۰
سلام ما كه تا الان نه بسته غذایی نه سهام عدالتی و نه شبیه اینارو ندیدیم اونایی كهگرفتن باید نظر بدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها