«تعبیر وارونه یک رویا» سریالی برای شهدای هسته‌ای

«امیر جعفری» در نقش مامور امنیتی

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» پس از ارمنستان به تهران رسید و تا به حال نزدیک به نیمی از سریال تصویربرداری شده است.
کد خبر: ۷۷۰۰۴۳
«امیر جعفری» در نقش مامور امنیتی

بنا بر این گزارش، این سریال در 20 قسمت تولید می شود و داستان آن که از مضمونی جاسوسی برخوردار است، با مامور امنیتی ایران در ایروان شروع می‌شود که نقش آن را امیر جعفری بازی می‌کند.

حضور بازیگران چهره تئاتر، سریال و سینمای ارمنستان در کنار بازیگران ایرانی و ایفای نقش‌های اصلی از جمله نکات قابل توجه سریال است. از جمله این بازیگران می‌توان به کارینه جان جوغازیان، آرمن سانتروسیان، سورن آرستمیان، سونا ماتئوسیان، گوژ تادورچیان، آندرانیک خچومیان، تیگران خزمالیان، آرمن پطروسیان، آناتی روشر، لوسینه آلکسانیان و نرسس هوهاسیان اشاره کرد.

داریوش ارجمند نیز نقش یک کارشناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد. پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان نیز دیگر نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کنند. این سریال 2 بازیگر جوان به نام‌های نیما نادری و آزاده سدیری را نیز به مردم معرفی خواهد کرد، این دو نفر، نقش جوانانی را بازی می‌کنند که بار ملودرام سریال را بر دوش دارند.

الهام کردا و فرزین صابونی دیگر بازیگران سریال تعبیر وارونه یک رویا هستند. امید روحانی، علی صالحی، ابراهیم عزیزی، افشین زمانی، کریم امینی و نیلوفر شهیدی دیگر بازیگران این سریال هستند.

برخی از عوامل سازنده سریال تعبیر وارونه یک رویا عبارتند از: تدوین بهرام دهقان، طراح صحنه بابک کریمی، طراح لباس شیده محمودزاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری ناصر انتظاری، عکاس امیر عابدی، مدیر تولید شاهین شهباززاده و مدیر تدارکات حمیدرضا سرپیران. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها