مجموعه تلویزیونی «شهریار» ساخته کمال تبریزی، سریال «خانه اجاره‌ای» به کارگردانی شاهد احمدلو و سریال «کلانتر» ساخته محسن شاه‌محمدی در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۸۹۴۱
شهریار به شبکه ‌آی فیلم می‌رود

پخش سریال شهریار از فردا ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز می‌شود. این مجموعه درباره شهریار، شاعر آذری زبان است که به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو ساخته شد و فیلمنامه آن را مهدی سجاده‌چی نوشته است. در این سریال شهریار را در سه مقطع سنی خواهیم دید که اردشیر رستمی، جوانی و سیروس گرجستانی نیز میانسالی و پیری این شاعر را بازی کردند. پیام دهکردی، زنده‌یاد احمد آقالو، بهروز بقایی، سعید نیکپور، لیلی تقوی، مهدی میامی، الهام حمیدی، مهسا کرامتی، صبا کمالی، رحیم نوروزی، کاوه آهنین‌جان و اسماعیل خلج دیگر بازیگران این سریال هستند.

سری دوم مجموعه تلویزیونی خانه اجاره‌ای به کارگردانی شاهد احمدلو از بیست و دوم بهمن ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه‌ آی فیلم پخش می‌شود. حمید لولایی، مهران غفوریان، نعیمه نظام‌دوست، بیژن بنفشه‌خواه، ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش، نادر سلیمانی و... در آن بازی می‌کنند. داستان‌های این سریال در یک مجموعه مسکونی اتفاق می‌افتد‌. پخش سریال کلانتر هم به کارگردانی محسن شاه‌محمدی از جمعه بیست و چهارم بهمن ساعت 20 و‌30‌دقیقه شروع می‌شود. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها