همانطور که میبینید نسخه صحرایی جیپ رانگلر در طراحی ظاهری تنها با چهار رینگ 18 اینچی طراحی شده توسط موپار و شیشههای جلو و عقب و جانبی دودی و مشکی رنگ بروزرسانی شده و در داخل هم به همراه یک صفحه نمایشگر 6.5 اینچی مجهز به سیستم ناوبری یا GPS تقویت شده با آخرین آپدیت مسیرهای کشورها، فرمان روکش شده با چرم مرغوب و تشکهای نشیمنگاه ویژه موپار و همچنین روکشهای چرمی صندلیها ارائه میشود که رانگلر X را در این بخش از سایر مدلها متمایز کرده است.
در قسمت مولد قدرت هم جیپ برای دو مدل دو درب و چهار درب رانگلر X به صورت سفارشی دو گزینه متفاوت را در نظر گرفته که اولی شامل یک پیشرانه 2.8 لیتری توربو دیزلی با حداکثر توان خروجی 200 اسب بخاری و گشتاور 460 نیوتن متری میشود و پیشرانه دوم هم متشکل از یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر V شکل است که در حداکثر کارایی خود توان تولید 284 اسب بخار قدرت و 347 نیوتن متر گشتاور را دارد که هر دو به صورت استاندارد و پایه به یک جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک متصل شده و سازماندهی میشوند.(خودروبانک)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان