جام جم ورزشی: مسابقات آزاد زمستانی سلاح‌های بادی در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار شد و نفرات برگزیده مشخص شدند.
کد خبر: ۷۶۷۸۳۸
نجمه خدمتی و الهه احمدی طلایی شدند

مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور در رشته تفنگ بادی بانوان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و طی آن الهه احمدی از تهران دارنده مدال نقره تیمی بازیهای آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ با قرار گرفتن در جایگاه نخست، مدال طلای این رشته را بر گردن انداخت. صفیه صحراگردی و نرجس امام قلی‌نژاد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مرحله نهایی تفنگ بادی در رده سنی جوانان امروز ( جمعه) برگزار شد و نجمه خدمتی بانوی طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون و توانست با راه یابی به فینال این رشته و قرار گرفتن در جمع هشت تیرانداز برتر کشور، مدال طلای این مسابقات را نیز از آن خود کند. آرمینا صادقیان از استان ایلام و حدیثه یاوری از تهران نیز توانستند رده های دوم و سوم را به نام خود ثبت کنند.

همچنین فینال رشته تپانچه بادی بانوان در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و طی آن بهنوش سبقت‌اللهی از اصفهان دارنده مدال نقره مسابقات زمستانی سال ۹۲ توانست به نشان طلای این رقابت‌ها دست یابد و بهناز غلامی از تهران و فاطمه صادقی نیک از تهران رده های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

دومین فینال مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی تپانچه بانوان جوان نیز به پایان رسید و پس از برگزاری مرحله مقدماتی ۸ نفر وارد فینال شدند که طی آن هانیه رستمیان از تهران دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی توانست در جدال با حریفان خود در جایگاه اول این رقابت‌ها بایستد. در این رقابت‌ها منیژه زارع از خراسان جنوبی و سارینا قرابت از آذربایجان غربی در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها