مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تغییرات کتاب های پایه 4 و 8 درسی تا آخر بهمن

مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلاحات و تغییرات کتاب های پایه چهارم و هشتم تا پایان بهمن ماه امسال به اتمام رسیده و برای چاپ و ارایه در سال تحصیلی آینده آماده می شود.
کد خبر: ۷۶۷۶۹۸
تغییرات کتاب های پایه 4 و 8 درسی تا آخر بهمن

محمود امانی طهرانی گفت: اکنون نتایج ارزیابی کتاب های پایه سوم ابتدایی و هفتم متوسطه اول استخراج شده و تغییرات لازم برای کتاب های سال 94 اعمال می شود.

وی در خصوص تغییر کتاب های پایه های چهارم و هشتم نیز گفت: برای پایه چهارم دو درس علوم و تعلیمات دینی اکنون در حال جمع آوری و تکمیل اطلاعات هستیم تا پس از مشخص شدن ارزیابی ها و بر اساس نتایج اجرای آزمایشی، تغییرات لازم صورت گیرد.

مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش این توضیح را نیز داد که نتیجه تحقیقات و ارزیابی ها تا اسفندماه مشخص می شود و از این طریق می توان برای سال تحصیلی آینده کتاب های جدید التالیف دو درس علوم و تعلیمات دینی پایه چهارم در اختیار دانش آموزان قرار داد.

امانی طهرانی افزود: دیگر دروس پایه چهارم و هشتم و جدید و التالیف امسال نیز مورد ارزشیابی و اعتبار سنجی قرار گرفت که نتایج آن اکنون استخراج و در اختیار گروه های درسی گذاشته شده است.

وی گفت: هنگامی که کتاب ها آماده و برای چاپ ارسال می شود، نسخه ای از آن روی پایگاه اینترنتی دفتر اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی به نشانی chap.sch.ir قرار می گیرد و قابل دسترسی است.

مدیر کل دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری در خصوص کتاب های جدیدالتالیف پایه پنجم و نهم نیز اظهار داشت: اکنون این کتاب ها مراحل نهایی تالیف را می گذرانند.

وی افزود: هر بخشی از کتاب ها که آماده می شود بدون اینکه منتظر اعتبار بخشی و آماده سازی فنی و هنری باشیم روی پایگاه اینترنتی این دفتر قرار می گیرد.

امانی طهرانی با بیان اینکه اکنون درس هایی از کتاب ریاضی، انگلیسی و عربی پایه نهم روی پایگاه اینترنتی قرار گرفته است، افزود: تلاش بر این است که تالیف کتاب ها تا آخر اسفندماه امسال تمام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها