کارشناسان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نیروهای پلیس فتا در نشستی که اواخر دی برگزار شد، راهکارهای تازه‌ای برای شناسایی و برخورد با سایت‌های توزیع‌کننده‌ بازی‌های رایانه‌ای ارائه کردند.
کد خبر: ۷۶۷۶۳۴
برخورد با توزیع‌کننده‌های غیرمجاز بازی

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نشست که با هدف ایجاد تعامل بین دو سازمان در نظر گرفته شده بود با حضور سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتای ناجا، مهندس ذبیح‌الله فیض‌آبادی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسن کریمی قدوسی، قائم مقام بنیاد و خسرو کردمیهن، رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای فاقد مجوز برگزار شد.

از دستاوردهای اشاره شده‌ این نشست می‌توان به ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین دو سازمان و ارائه‌ راهکارهای جدید برای شناسایی و برخورد با سایت‌های توزیع و تبلیغ بازی‌های رایانه‌ای که از قوانین منظور شده‌ سازمان تبعیت نمی‌کنند، اشاره کرد. در آینده قرار است ملاقات‌های دیگری بین نمایندگان دو سازمان در رابطه با سایت‌های مرتبط صورت بگیرد.

انتقادهای سازنده‌ بازی ایرانی جنون سیاه

سازنده‌ بازی جنون سیاه خواستار تغییر نگرش‌ها نسبت به صنعت گیم شد و گفت که در این صورت است که این صنعت در ایران به سودآوری تجاری می‌رسد و برای کشور ارزآوری خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هادی جعفری منفرد بر لزوم برگزاری جلسات میان اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس و بازیسازان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد جامعه باید براساس تحقق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم و به سمت اقتصاد مقاومتی پیش برویم. ما مسئولیم راهکارهای جدید درآمدزایی برای کشور را که دانش‌بنیان و مبتنی بر نیروی انسانی هستند، بیابیم.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل صنعت گیم این است که از همیاری و تعامل نهادهای ذی‌ربط برای تخصیص اعتبار مناسب برخوردار نیست.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها