جام جم سرا: همهٔ ما عاشق هدیه گرفتنیم و هر بار که کسی برایمان کادو می‌آورد، مانند دوران کودکی ذوق می‌کنیم و لحظاتی که در حال باز کردن آن هستیم از فرط خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیم.
کد خبر: ۷۶۷۴۳۱
آموزش کادو پیچیدن به سبکی زیبا [+عکس]

هدیه دادن در دین هم سفارش شده، و براستی می‌توان ثواب آن را حس کرد. هر بار که از کسی کادو دریافت می‌کنیم، برای دقایقی غم و غصه از یادمان می‌رود و تأثیر خوب آن هدیه تا چند روز با ماست. اگر مناسبتی مثل جشن تولد، روز معلم، مادر، پدر و مشابه آن باشد که چند نفر هدیه دهند هم که فبه‌المراد! هنگامی که خودمان هم به کسی هدیه دهیم، بازهم همین احساس خوب را خواهیم داشت. از این رو سعی می‌کنیم هدیه‌ای مناسب روحیه و خواسته‌های او تهیه کنیم و برای تهیهٔ آن، وقت می‌گذاریم و حسابی فکر می‌کنیم.


اما کار به همین جا ختم نمی‌شود. هدیه خریدن تمام کار نیست. شما باید آن را به نحوی بسته‌بندی کنید که درخور فرد دریافت‌کننده باشد. اگر گران‌قیمت‌ترین تحفه را برای فردی بخرید، اما همان جا از مغازه‌دار خواهش کنید که برای شما کادوپیچی‌اش کند و او هم بی‌سلیقه ترین کاغذ کادویش را بیاورد و چسب‌هایی زمخت و بی‌قواره به آن بچسباند، و آن وقت شما همان کادو را به دوستتان بدهید، او متوجه می‌شود که شما لطف کرده‌اید و برایش هزینه صرف نموده‌اید، اما در خرج کمی زمان و عشق و علاقه چندان دست و دلباز عمل نکرده‌اید. سعی کنید هدایایی که به دیگران می‌دهید را به نحوی زیبا بسته‌بندی کنید تا آن‌ها متوجه شوند چه نیروی عشقی در پس این هدیه نهفته است. در این جا چند روش مناسب برای بسته‌بندی هدیه را به شما معرفی می‌کنیم:



• شمع: این روش برای جشن تولد بسیار مناسب و مبتکرانه است. هیچ کس فکرش را نمی‌کند که درست کردن و چسباندن چند عدد شمع، تا این حد چشمگیر باشد. هدیه‌تان را با کاغذ رنگی ساده و یا کاغذ کادوی نسبتاً ساده بسته‌بندی کنید تا نقش و نگارهایش، طرح شمع را بر هم نریزد. سپس با کاغذ رنگی‌های متنوع، چند مستطیل بلند برای بدنهٔ شمع‌ها درست کنید و شعلهٔ آن‌ها را هم با کاغذ رنگی زرد یا نارنجی درآورید. اگر بتوانید به تعداد سال‌های فرد شمع درست کنید یا شمعی به شکل شماره‌ها درآورید، نتیجه زیباتر خواهد شد.



• قو: این سبک کادوپیچی بسیار زیبا و شاعرانه است. اگر فرد دریافت‌کنندهٔ شما اهل شعر و ادب و هنر است، می‌توانید هدیه‌اش را به این شکل بسته‌بندی کنید و تحویلش دهید. در این جا هم هدیه را با کاغذ رنگی ساده و یا کاغذ کادویی با نقش و نگارهای کم بپیچید و دورش روبان ببندید. سپس با کاغذ سفید، طرح قو را بکشید. سعی کنید طرح قو را باسلیقه درآورید. بهتر است بال قو را جداگانه درآورید و بر روی بدنش بچسبانید. می‌توانید مانند این نمونه، تاج طلایی بر روی سر قو بگذارید تا یک ملکهٔ کامل شود. هدیه را به فرد مورد نظرتان تحویل دهید و برق شادی را در چشمانش مشاهده کنید.



• چهره: این طرح کادوپیچی را برای بچه‌ها درست کنید تا ببینید چقدر ذوق می‌کنند. شاید اصلاً دلش نیاید هدیه را باز کند. هدیه را با کاغذ صورتی کمرنگ یا کرم بسته‌بندی کنید. با کاغذ رنگی قهوه‌ای یا مشکی موها و چشم‌ها را درآورید و بچسبانید. می‌توانید با کاغذ قرمز دهان درست کنید یا با همان کاغذ تیره سبیل درست کنید و بچسبانید. همچنین می‌توانید عینک یا خال درست کنید و به این چهره اضافه کنید.



• زنجیره‌ای از قلب‌ها: مناسب ولنتاین و یا هر مناسبتی که می‌خواهید به بهانهٔ آن به فرد مقابل بفهمانید چقدر دوستش دارید. هدیه را با کاغذ ساده بپیچید. سپس با فوم‌های رنگی یا کاغذ رنگی‌های متنوع، تعدادی قلب درست کنید و یک نخ محکم را به آن‌ها بچسبانید یا از آن‌ها عبور دهید. زنجیرهٔ عشق حاضر است. آن را دور هدیه بپیچید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
صفحه خوبی بود. خوشم اومد!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۰
۰
خیلی جالب نبود فقط از قو خوشم اومد
نازی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
خوب این نظر شماست . من از قلب و چهره خوشم اومد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها