آیا دارو در سال ۹۴ گران می‌شود؟ معاون وزیر پاسخ می‌دهد:

تاکید ویژه‌ای بر قیمت دارو داریم

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران:

دریافت تاییدیه دارو از شعب تامین اجتماعی حذف می‌شود

جام جم سرا: ‌ با حذف الزام تاییدیه برای دریافت دارو، ‌مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی تهران برای دریافت تاییدیه دارو طی دو تا سه هفته آینده به صفر می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۶۳۰۵
دریافت تاییدیه دارو از شعب تامین اجتماعی حذف می‌شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان آیت‌الله کاشانی خزانه تهران با بیان اینکه هزینه‌کرد سازمان تامین اجتماعی در تهران برای امر درمان بیمه شدگان به دو هزار میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: برای نخستین بار بحث پرداخت خسارات درمان به ۲۳ کارگزاری تفویض شد و دیگر شاهد صف‌های طویل در شعب نیستیم. مدت زمان رسیدگی به این پرونده‌ها به کمتر از ۱۵ دقیقه رسیده است.

خسروانی‌مقدم ضمن اعلام این خبر که مراجعه مردم به شعب تامین اجتماعی برای تایید دارو طی دو تا سه هفته آینده به صفر می‌رسد، گفت: تنها سه مرکز اسلامشهر، شهریار و ورامین باقی مانده‌اند که به زودی این طرح در این مناطق نیز اجرا می‌شود و دیگر مردم برای تهیه نسخ دارویی گرانقیمت و خاص خود به شعب مراجعه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پرداخت بدهی‌های مراکز طرف قرارداد نیز به روز شده است، اکنون براساس آخرین آمار‌ها تعداد بستری شدگان در ۱۰ ماه اخیر در تهران ۱۱۲ هزار نفر است، همچنین ۷/۵ میلیون نفر به پزشکان طرف قرارداد ما مراجعه کرده‌اند و ۷۷ هزار جراحی انجام شده است که از این تعداد ۱۱ هزار جراحی بزرگ بوده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خزانه یک منطقه محروم و شلوغ تهران است، گفت: امروز با افتتاح ساختمان جدید تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۲۰۰ تخت می‌رسد؛ این بیمارستان در عرض سه سال تکمیل شده و ۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه کرده‌ایم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها