تاکنون سه قسمت از سریال کوچه مروارید روانه بازار شده است و در این سه قسمت به موضوعاتی چون:‌ ما آمدیم، داداشی مرد می‌شود، خاله بازی پرداخته شده است.
کد خبر: ۷۶۶۲۷۹
سروش صحت و پسرش در «کوچه مروارید»/ عکس

این سریال که به کارگردانی هنری و تهیه کنندگی سعید سالارزهی و کارگردانی تلویزیونی سید وحید حسینی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، داستان و اتفاق‌هایی را در محله‌ای به نام مروارید روایت می‌کند که قهرمانان آن بیشتر شخصیت‌های عروسکی هستند.

از بخش های مختلف این سریال عروسکی می‌توان به قصه‌های محله مروارید، آیتم شعبده باز، مولک شو، دکتر پولکی و ... اشاره کرد. قصه های محله مروارید شامل چند عروسک اصلی به نامهای داداشی، دارچین، جناب خان و بازیگرانی چون مادربزرگ مارجان(علیرضا خمسه)، آقای محترم کافه دار (رامبد جوان)، هیبت خان پدر داداشی(عارف لرستانی)، مادر داداشی(آناهیتا همتی) و خانم گل فروش(هستی محمایی) است.

آیتم‌هایی نظیر شعبده باز دو عروسک ثابت دارد که شامل شعبده باز به همراه دستیارش است، هم چنین مولک شو برنامه ای تاک شو است که توسط یک عروسک به نام مولک با اجرای اردشیر منظم اداره می‌شود و در هر قسمت شاهد حضور یک بازیگر به همراه پسرش در این برنامه هستیم. در سه قسمت ابتدایی کوچه مروارید سروش صحت و محمدرضا هدایتی به همراه پسرانشان سورنا و هامون مهمان این آیتم بودند و از زندگی شخصی، علایق و زندگی کاری‌شان سخن گفتند.

آیتم دکتر پولکی نیز تشکیل شده از عروسک هایی چون: پرستار پرستو، دکتر پولکی و ... که هر کدام به نوبه خودشان داستان‌هایی برای خود دارند.

بازیگرانی چون: علیرضا خمسه، رامبد جوان، عارف لرستانی، آناهیتا همتی و هستی محمایی نیز در این سریال به نقش آفرینی می پردازند. (خمسه در نقش مادربزرگ مارجان، جوان در نقش آقا محترم، لرستانی در نقش هیبت خان، همتی در نقش مادر داداشی و محمایی خانم گل فروش) در محله مروارید هستند. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها