قتل همسر دوم برای ازدواج با همسر سوم

زن همسرکش: مهریه‌ام خون‌بهای همسر شد

جام جم سرا: ‌رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به کمک دوستش به قتل رسانده بود خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۹۳۰
قتل همسر، پایان رابطه‌ای نامشروع

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک، بر اثر ضربات چاقو بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام بررسی‌های دقیق و اقدامات گسترده تخصصی سر نخ‌هایی از دخالت همسر مقتول در این رابطه به دست آوردند.

ملاشاهی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضایی همسر مقتول را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند، گفت: این متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و به دلیل اینکه خودش با فرد دیگری رابطه نامشروع داشته با همکاری وی اقدام به قتل همسرش کرده است..

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این متهم به همراه همدستش قصد فرار از کشور را داشت، گفت: کاراگاهان موفق شدند طی یک عملیات سریع همدست این متهم را نیز دستگیر کردند. متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند. (خبرگزاری ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
والا ملت در به در دنبال شوهر می گردن كه برن زیر یه سقف باهاش زندگی كنن خوش باشن..........اونوقت این خانوم زده كشته شوهرشو آخه چه كاریه............؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها