جام جم سرا: با به‌روز شدن و انتشار نسخه جدید «اپلیکیشن جام جم» برای موبایل‌های اندرویدی، این برنامه در اپمارکت‌های پرکاربرد قرار گرفت و اکنون با دانلود و نصب آن، می‌توانید علاوه بر اخبار و مقالات و مطالب جام جم سرا، به بخش‌های گونه‌گون‌تری نسبت به نسخه قبلی نیز دسترسی داشته باشید.
کد خبر: ۷۶۴۹۱۷
«جام جم سرا» را در موبایلتان بخوانید [دانلود]

اپ جام جم که محصول تلاش همکارانمان در بخش فنی و انفورماتیک جام جم است استفاده و دسترسی سریعتر و بهتر از سایت‌های متعدد جام جم از جمله جام جم سرا را از طریق گوشی تلفن همراه شما آسانتر از پیش می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید هر مطلب و خبری را که از طریق بخش‌هایی چون سبک زندگی، آشپزی، سفر و گردشگری و... در دسترستان قرار گرفته بآسانی و از طریق هر شبکه اجتماعی یا برنامه ارتباطی و اطلاع‌رسانی مورد علاقه خود همچون وایبر، لاین، واتس اپ، فیسبوک، تویتر، اینترنت، ایمیل و مانند اینها که در گوشی تلفن خودتان نصب کرده‌اید با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین و از همه جالب‌تر، این برنامه دربردارنده بخش جدیدی با عنوان «جملات ناب» است که از این پس و به طور مداوم جملاتی در قالب تصویر در آن منتشر خواهد شد. دسترسی به این تصاویر علاوه بر آن که از طریق نشر در جام جم سرا برای استفاده کنندگان از رایانه شخصی ممکن است، برای استفاده کنندگان از موبایل و از طریق اپ جام جم آسانتر و دلپذیرتر خواهد بود چرا که با ورود مستقیم به بخش مربوط به آن، راحت و ساده می‌توانند تصاویر مذکور را ببینند و بسرعت برای هر شخص یا گروهی به اشتراک بگذارند. این شخص یا گروه ممکن است شماره‌ای ذخیره شده در دفترچه تلفن یا فهرست مخاطبان گوشی باشد، یا شخص و گروهی در لیست دوستان و آشنایانتان در جیمیل و یاهومیل و... یا حتی شبکه‌ای اجتماعی که عضو آن هستید.
اپ جام جم را علاوه بر اپمارکت‌هایی چون «بازار» از طریق کلیک روی لینک زیر نیز می‌توانید دانلود کرده و با ذخیره آن در رایانه، از طریق بلوتوث یا کابل مخصوص انتقال فایل به گوشی تلفن همراهتان منتقل کرده، آن را ذخیره و نصب کنید. همچنین اگر برنامه بارکدخوان در گوشی خود دارید می‌توانید آن را روی بارکد QR گرفته، اسکن کنید و ساده‌تر به برنامه دسترسی یابید. ما را از نظرات و پیشنهادهایتان برایی بهبود برنامه در آپدیت نسخه‌های بعدی نیز بی‌خبر نگذارید:

دانلود

اگر از طریق رایانه این متن را می‌خوانید می‌توانید با کلیک روی لینک «جملات ناب» به بخش در نظر گرفته شده به همین منظور نیز دسترسی داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
خوبه كه به روز شدین. موبایل ما كه اندروید نیست اگه به روز شدیم حتما این برنامه رو نصب می كنیم.
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
واقعا دستتون درد نكنه و خسته نباشید، برای شروع عالی بود، من تست كردم. موفق باشید
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
خیلی جالب بود .اگه میشه كلمه جستجو رو هم تو هر بخش بذاریدserch
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
پیشنهادم اینه در ارتقا بعدی، امكان تغییر اندازه فونت و ذخیره مطالب رو بگنجونید. با تشكر
امیر
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
سلام من امتحان كردم میشه فونت رو با حركت دست روی متن بزرگ كرد
رویا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۰
تبریك می گم امیدوارم جام جم سرا هر روز بهتر از دیروز باشه . من كه خیلی دوستش دارم . اوقات فراغتم رو در این سایت می گذرونم و با خوندن مطالبش روابطم با آدم ها بهتر شده ، آرام تر شدم . بیشتر زندگی رو دوست دارم . به قول آقای بیژن مقدم كه نوشته بودند جام جم سرا سایت زندگی بهتر است . خسته نباشید
منصورنیازمند
United Kingdom
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
سلام علیكم ازبرنامه خوب تان متشكرم

نیازمندی ها