ایسوس با معرفی ساعت هوشمند ZenWatch مبتنی بر اندروید ویر توانست تجربه موفقی را در ارائه یک گجت پوشیدنی کسب کند، بر همین اساس به نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر نسل دوم این محصول با سخت‌افزاری قدرتمندتر و عمر باتری بیشتر باشیم.
کد خبر: ۷۶۴۴۴۲
ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس با یک هفته شارژ باتری

به گزارش جام جم کلیک: هم‌اکنون ساعت‌های هوشمند موجود در بازار با هر بار شارژ کامل می‌توانند تا دو روز به کاربر خدمت کنند، اما به گفته مدیرعامل ایسوس این عمر باتری بسیار ناامیدکننده است.

به گزارش Focus Taiwan به نقل از مدیرعامل ایسوس Jonney Shih، تنها راه افزایش عمر باتری ساعت‌های هوشمند بهینه کردن سیستم‌عامل و پردازنده به کار گرفته در این گجت ها است. وی در ادامه با بیان اینکه اگر کوالکوام بتواند پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۰۰ خود که اکنون در اکثر ساعت‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است را ساده و بهینه‌تر کند، می‌توان در آینده ساعت‌های هوشمندی را تصور کرد که با هر بار شارژ تا یک هفته روشن بمانند.

شاید کمی سخت باشد که سیستم‌عامل را ساده کرد. در حال حاضر گوگل محدودیت زیادی را برای گجت های پوشیدنی اندرویدی خود اعمال کرده است تا مصرف انرژی کاهش پیدا کند. این احتمال نیز وجود دارد که نسل دوم ZenWatch توانایی برقرار کردن تماس بدون نیاز به گوشی هوشمند اندرویدی همانند قابلیتی که تا پیش از این در محصولاتی همچون Gear S از سامسونگ معرفی شده بود را داشته باشد.

ساعت هوشمند ZenWatch هم‌اکنون باقیمت ۱۹۹ دلار در بازار قابل خرید است و ایسوس قصد دارد نسل دوم این محصول را در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ همراه با دو دستبند سلامتی با قیمت‌هایی نه‌چندان بالا معرفی کند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها