مارک زاکربرگ قصد دارد نسخه ویژه و کم‌حجم فیس‌بوک را بسازد

فیس‌بوکی برای همه، حتی با کم‌ترین سرعت اتصال

مارک زاکربرگ برنامه ویژه‌ای برای ساخت یک نسخه از فیس‌بوک دارد که می‌توان با اینترنت‌های نه‌چندان سریع نیز به کارکردن با آن پرداخت.
کد خبر: ۷۶۴۳۷۶
فیس‌بوکی برای همه، حتی با کم‌ترین سرعت اتصال

جام جم کلیک: تجربه استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از ما با استفاده از امکانات چندرسانه‌ای همراه بوده است و این کاربرد برای بسیاری از افرادی که دارای اینترنت کم‌سرعت هستند به یک کابوس تبدیل خواهد شد زیرا بسیاری از افراد در سراسر جهان از اینترنت سریع بی‌بهره هستند.

در این میان مارک زاکربرگ به‌عنوان موسس بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان برنامه‌هایی برای تغییر این ساختار دارد و قصد دارد تا رویای دست‌یابی به شبکه اجتماعی را برای همه افراد مهیا سازد. در این میان نسخه ویژه‌ای از فیس‌بوک برای اندروید طراحی خواهد شد که بتوان به‌واسطه اینترنت‌های کم سرعت مانند نسل‌های 2G نیز به‌راحتی از آن استفاده کرد.

این نوع از نرم‌افزار می‌تواند موجب شود تا بسیاری از کاربران بتوانند با اینترنت‌های همراه کم سرعت نیز از این شبکه اجتماعی استفاده کنند و این امر بدون شک یک معامله دو سر سود خواهد بود زیرا با بالاتر رفتن تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توان انتظار داشت که سود مسئولان این شبکه‌ها نیز بالاتر برود.

زاکربرگ و تیم تحقیقاتی این پروژه‌، برنامه‌های خود را به‌منظور کمک به کشورهایی مانند نیجریه، زیمباوه، سریلانکا، ویتنام، آفریقای جنوبی و سودان ریخته‌اند تا در تمامی این کشورها نیز بتوان علیرغم عدم وجود زیرساخت‌های اینترنتی مناسب و پایین بودن سرعت اینترنت، از این شبکه اجتماعی استفاده کرد.

از دیگر نکات جالب این نرم‌افزار نیز این است که برای اجرای آن به نسخه‌های جدید اندروید نیازی نخواهید داشت و تمامی نسخه‌های اندروید از شماره 2.2 به بعد می‌توانند این نرم‌افزار ویژه مجری فیس‌بوک را اجرا کنند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رامین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
خبر فیسبوكی؟؟؟؟!!!!! جوری نوشتین انگار نه انگار فیلتره ها!!!؟؟؟
خدایا تا كی این دوگانگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فیلتر و تبلیغ!!!!!
ها ها ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها