نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آن ها با این حرکت به دنبال شروع جریانی برای خاموش کردن چراغ روشن و فروزان اسلام بودند غافل از این که رهبری با مدیریت زمان و موقعیت این جریان را در نطفه خفه کردند.
کد خبر: ۷۶۴۱۳۵
پیام تاریخی رهبری نقشه شوم معاندان اسلام را به بن بست رساند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی ‌نژاد در خصوص پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: نامه و پیامی که مقام معظم رهبری بعد از جریانات انحرافی که در فرانسه و با نقشه از قبل طراحی شده، به جوانان غرب نوشته اند از لحاظ موقعیت سنجی و زمان سنجی بسیار به موقع و مناسب بود.

وی افزود: همان طور که می​دانید حرکت وقیحانه ای که توسط نشریه شارلی ابدو انجام گرفت، با طراحی شوم سیاست مداران و معاندان غرب با اسلام صورت گرفت و رهبری انقلاب با هوشمندی، این تهدید را تبدیل به فرصت کردند. فرصتی برای شناساندن واقعیت برای جوامع غربی و به خصوص جوانان، که غرب هرگز فکرش را هم نمیکرد این طور به بن بست برسد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آن ها با این حرکت به دنبال شروع جریانی برای خاموش کردن چراغ روشن و فروزان اسلام بودند غافل از این که رهبری با مدیریت زمان و موقعیت این جریان را در نطفه خفه کردند. ایشان در متن نامه نیز مولفه ها و شاخص های بسیار مهمی را مطرح کردند و این پیام یک پیام تاریخی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری انجام گرفت.

موسوی نژاد افزود: پیام رهبری آن هم در شرایطی که جریان های انحرافی و معاند با اسلام مدام در حال انجام کارهای تبلیغاتی برای مخدوش کردن چهره اسلام هستند، از جنبه روانشناسی بسیار قابل تامل و شایسته بود. مهندسی نامه، متون، کلمات و عبارات، بسیار تاثیرگذار و روشن بود و به نظر من برنامه ریزی و هدفمندی حکیمانه ای در این پیام از سوی رهبر انقلاب انجام گرفت و مطئمنا از این پس سوالات و چالش های بسیار زیاد و مهمی در جهت کشف حقایق اسلام ناب و راستین برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی و همه جوانان جهان که با اسلام آشنا نیستند، صورت خواهد پذیرفت.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها