ایرانی‌ها برای هر عمل جراحی زیبایی چقدر پول خرج می‌کنند؟

لیست قیمت‌های جراحی زیبایی [+جدول]

فوق‌تخصص جراحی پلاستیک عنوان کرد

۱۲ بار عمل مجدد برای رفع عوارض ۱ جراحی بینی

جام جم سرا: یک فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به انجام جراحی‌های غیراصولی بینی توسط برخی از پزشکان بی‌صلاحیت در کشور، گفت: من مجبور شدم بیماری را ۱۲ بار تحت عمل جراحی قرار دهم که به علت جراحی غیر اصولی بینی توسط یکی از این پزشکان دچار بدشکلی بینی شده بود.
کد خبر: ۷۶۲۸۱۱
۱۲ بار عمل مجدد برای رفع عوارض ۱ جراحی بینی

بهزاد خوروش با انتقاد از جراحی‌های غیر اصولی بینی، تأکید کرد: هنگامی که فرد تحت جراحی‌های غیر اصولی بینی قرار می‌گیرد مقدار زیادی از بافت و نسوج او از بین می‌رود و در این شرایط امکان اصلاح عوارض بسیار دشوار است.

وی تصریح کرد: زمانی که فرد دچار عوارض جراحی‌های زیبایی غیر اصولی به ما مراجعه می‌کند نتیجه نهایی کار ما مشخص نیست ولی تلاش می‌کنیم بینی مورد نظر را از شرایط ناهنجار خارج کنیم و این بستگی به شرایط بدن بیمار و پاسخگویی بدن به جراحی‌ها دارد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک خاطر نشان کرد: زمانی که فرد چندین بار تحت جراحی بینی قرار می‌گیرد بخش زیادی از بافت وی آسیب دیده و از بین مِی‌رود اما به شرط آنکه پوست قسمت تحت عمل قابلیت جراحی مجدد را داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم چنانکه من ۱۲ بار یک بیمار را تحت جراحی قرار دادم که با این حال، ۱۰۰ درصد و به طور کامل بهبودی نیافت اما بیمار را راضی کرد چرا که پیش از آن بشدت به بینی او آسیب رسیده بود.

خوروش خاطر نشان کرد: تمام متخصصان جراحی پلاستیک که بینی را عمل می‌کنند باید به مریض کمک کنند نه اینکه به وی آسیب برنند چنان‌که یکی از اساتید ما در دانشگاه می‌گفت یک پزشک چند سال وقت صرف می‌کند تا آموزش ببیند که چه افرادی را عمل کند و یک عمر طول می‌کشد تا یاد بگیرد چه عملی را بر روی چه افرادی انجام ندهد. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها