نرم‌افزار whoisonmywifi، به شما نشان خواهد داد که چه کسانی به اینترنت شما وصل هستند

چه کسی به اینترنت و ایرلس شما وصل است؟

این نرم‌افزار به سادگی می‌تواند تمامی اتصال‌ها به اینترنت بی‌سیم شما را شناسایی کرده و برای شما نشان بدهد تا بتوانید دست‌رسی‌های غیرمجاز را شناسایی کنید.
کد خبر: ۷۶۲۵۳۱
چه کسی به اینترنت و ایرلس شما وصل است؟

جام جم کلیک: تا به‌حال در بسیاری از مواقع برای همه ما پیش آمده است که هنگام کارکردن با اینترنت بی‌سیم، به‌صورت ناگهانی با افت فاحش سرعت روبرو می‌شویم، این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد ولی یکی از مهم‌ترین دلایل آن را می‌توان استفاده اینترنت توسط افراد دیگر دانست.

در این میان ممکن است افراد دیگری که به ‌اینترنت شما دست‌رسی پیدا کرده‌اند، این کار را به‌صورت غیرقانونی انجام داده‌اند ولی از کجا می‌توان فهمید که کسی به اینترنت شما متصل شده است یا خیر؟

برای این کار کافی است تا از نرم‌افزارهای ویژه این کار استفاده کنید که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای انجام این کار، برنامه‌ای به نام Who’s On My Wifi است، این برنامه می‌تواند به‌ سادگی به شما نشان بدهد که چند دستگاه به شبکه وای‌فای شما متصل هستند و به حتی آدرس آی‌پی اتصال آن‌ها را نیز به شما ارائه خواهد کرد. به این‌ ترتیب می‌توانید با خیال راحت در هر لحظه‌ای متوجه وجود یک کاربر اضافی بر روی شبکه خود شوید و جلوی دست‌رسی او را بگیرید.

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید کامپیوترهای مطمئن را شناسایی و آن‌ها را به سیستم خود معرفی کنید و در صورتی که کامپیوتری به‌جز آن‌ها به وای‌ فای شما متصل شد، این برنامه به شما هشدار امنیتی خواهد داد.

این برنامه‌ برای سیستم‌های عامل ویندوز (نسخه‌های XP، 7، ویستا، 8 و ویندوز سرور 2008)، اندروید، iOS و MacOS نیز قابل دانلود است و می‌توانید برای دانلود نسخه ویندوزی آن به وب‌سایت شرکت سازنده به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://www.whoisonmywifi.com/windows

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
۰
۰
سلام
آیا با این برنامه می توان حجم ترافیك مصرفی كاربران را هم كنترل كرد؟
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
با سلام خدمت شما. این نرم افزار فقط تب لت ها و كامپیوترهای متصل به وای فای را شناسائی میكند یا اینكه دستگاه هایی مانند تلفن و تب لت اندرویدی را هم شناسائی می كند؟
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
باسلام. در نرم افزار CCproxy حجم مصرفی كلاینت ها در تب Account و در زیر ستون Bytes نشان داده میشود. میزان حجم مصرفی پس از مدتی مجددا صفر میشود. برای جلوگیری از صفر شدن تیك New Log Daily را غیر فعال كردم، ولی متاسفانه پس از مدت كوتاهی دوباره میزان حجم مصرفی كاربران را از صفر نشان میدهد. لطفا راهنمایی فرمایید.
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
با سلام خدمت شما. این نرم افزار را نصب كردم و متوجه شدم كه تعداد دستگاه های متصل به شبكه ی وای فای یكی بیشتر از تعداد دستگاه هایی است كه در خانه با آنها به اینترنت وصل میشویم. نگران شدم كه شاید شخص غریبه ای از اینترنت استفاده میكند، بیشتر كه فكر كردم به این نتیجه رسیدم كه شاید دستگاه اضافه تلویزیون خانه است. Mac Address تلویزیون LG را چگونه میتوانم پیدا كنم؟(لطفا راهنمایی فرمایید.)
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
با سلام خدمت شما. اگر متوجه استفاده ی یك دستگاه غریبه از شبكه ی وای فای خانگی خود شدیم چگونه با این نرم افزار میتوان اتصال آنها را به اینترنت شبكه ی خانگی قطع كرد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها