دو مرد متخلف پس از جریمه شدن از سوی مامور راهور، برای انتقام‌گیری، او را تا یک قدمی مرگ بردند.
کد خبر: ۷۶۱۹۱۴
حمله مرگبار به مامور راهور به خاطر جریمه

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر سیزدهم دی امسال یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان مشهد زمانی که متوجه تخلف یک راننده شد، او را در حاشیه خیابان متوقف کرد و در حال جریمه کردن وی بود که ناگهان دو مرد که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت بودند به او نزدیک شدند. مردان غریبه به سمت مامور پلیس حمله‌ور شده و او را بشدت زخمی کردند.

پلیس جوان غرق در خون روی زمین افتاد و مردان مهاجم با سوار شدن به موتورشان بسرعت از محل فرار کردند. با حضور ماموران در محل، مامور راهور به بیمارستان منتقل شد وتحت درمان قرار گرفت که با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی سپس به تحقیق از مامور راهور پرداختند و متوجه شدند، مامور پلیس پیش از این دو مرد مهاجم را جریمه کرده بود و آنها برای انتقام دست به این کار زده بودند.

شامگاه بیست و نهم دی امسال خانه‌های دو متهم در شهرستان مشهد شناسایی شد و با هماهنگی قضایی ماموران آنها را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنها تحت بازجویی قرار گرفتند و اعتراف کردند با انگیزه انتقام‌گیری از مامور پلیس راهور، او را در خیابان با ضربه‌های چاقو زخمی کرده‌اند.

سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های اولیه متهمان، آنها با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی از این دو نفر ادامه دارد. وضع مامور زخمی نیز رضایتبخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها