روزنامه کویتی الرای جزئیات تازه‌ای از ترور شهید مغنیه افشا کرد

8 گوی آهنین در پیکر عماد مغنیه

معاون شورای سیاسی حزب الله در واکنش به حمله تروریستی بالگردهای رژیم صهیونیستی و شهادت شماری از نیروهای مقاومت گفت: پاسخ حزب الله به حماقت اسرائیل دردناک خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۱۲۶۴
پاسخ حزب الله به حمله اسرائیل دردناک خواهد بود

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم ، محمود القماطی معاون رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد پاسخ حزب الله به این حماقت اسرائیل دردناک خواهد بود.

در حمله هوایی دیروز رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره در سوریه، شماری از نیروهای حزب الله شهید شدند.

گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند. محمد عیسی ابو عیسی، جهاد عماد مغنیه، عباس ابراهیم حجازی، محمد علی حسن ابوالحسن، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم شهدای مقاومت حزب الله در این حمله هستند.

واکنش ایران

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی بالگردهای رژیم صهیونیستی به خودروهای حامل جمعی از فرماندهان و رزمندگان حزب الله در منطقه قنیطره در جولان سوریه را شدیدا محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد : این حادثه یکبار دیگر نشان داد معرکه سوریه جزیی از رویارویی با رژیم صهیونیستی است و حزب الله همچنان در برابر اشغال و مداخله بیگانگان در امور ملت های منطقه در مسیر جهاد و شهادت ثابت قدم و استوار ایستاده است.

حماس جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سخنگوی جنبش حماس هم اعلام کرد: حماس عملیات رژیم اشغالگر اسرائیل را در ترور کردن شماری از مجاهدان حزب الله محکوم می کند و آن را نمونه ای از اقدامات این رژیم برای ناامن کردن منطقه، جبران شکست های خود در غزه و بهره برداری از این جنایت فجیع در تبلیغات انتخاباتی اسرائیل می داند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شاخه نظامی آن « گردان شهید ابو علی مصطفی» نیز شهادت نیروهای حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.

خون شهدای حزب الله، زمینه ساز پیروزی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با محکوم کردن حمله هوایی ارتش اسرائیل به شماری از فرماندهان حزب الله لبنان در منطقه جولان سوریه تاکید کرد خون شهدای حزب الله زمینه ساز پیروزی ملت فلسطین و ملت های عربی و اسلامی خواهد بود.

عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز گفت: آنچه در جولان روی داد تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی است و سازمان ملل متحد باید به طور جدی طبق توافقنامه ها و قطعنامه های قانونی مربوط به کنترل جولان با این رژیم رفتار کند.

حزب الله پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی بدهد

خالد الازبط سخنگوی رسمی گردان ناصر صلاح الدین (غزه) هم گفت: دشمن می خواهد با این جنایت نیروی محور مقاومت و نتایج سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را در مورد ارتباط تنگاتنگ مقاومت در فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران و سوریه امتحان کند.

وی افزود : اکنون دشمن در ترس به سر می برد زیرا در ضعیف ترین حالات نظامی و اطلاعاتی قرار دارد.دشمن صهیونیست چیزی جز زور سلاح نمی فهمد و به همین علت از مقاومت لبنان می خواهیم که پاسخ محکمی به این رژیم بدهد و ما می دانیم که حزب الله سنجیده عمل خواهد کرد و پاسخ مناسبی در نظر خواهد گرفت.

گستاخی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون اشاره به اقدام تجاوزکارانه این رژیم در حمله به خاک سوریه، در سخنانی گستاخانه از حزب الله در خصوص حضور نیروهایش در خاک سوریه توضیح خواست.

موشه یعلون در فرافکنی آشکار، از حزب الله خواست اگر خبرها در خصوص حمله یک بالگرد اسرائیلی به شماری از فرماندهان حزب الله در منطقه القنیطره در خاک سوریه صحت داشته باشد، درباره حضور نیروهایش در خاک سوریه توضیح دهد.

وحشت صهیونیست ها از واکنش حزب الله

صهیونیست های ساکن در جولان و الجلیل از ترس پاسخ احتمالی حزب الله به حملات بالگرد های اسرائیلی به گروهی از فرماندهان این گروه دچار وحشت و هراس شده اند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل گشت زنی های خود را در طول مرزهای میان لبنان و سرزمین های اشغالی فشرده تر کردند.

هواپیماهای جنگی و جاسوسی اسرائیل هم پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و ارتفاعات جولان اشغالی تشدید کرده اند.(واحد مرکزی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ع - عباسیان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
مرگ بر آمریكا شیطان بزرگ مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر هتاكان به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام مرگ بر آل سعود خیانتكار به آرمانهای امت اسلام و مرگ بر وهابیها ی بی شرم از خدا و رسولش كه همچنان بر... زمان جاهلیت مانده اند و مانند ابوجهل لعین موجب آزار روح رسول الله هستند هم آنان كه خون تشیع و اهل تسنن را مباح دانسته و بر نفع صهیونیست ها ضربه بر پیكر امت واحد اسلام می زنند به زودی انشاء الله به دست یاوران مهدی موعود با اربابان صهیونیست خویش از صفحه روزگار محو و نابود خواهند شد انشاء الله. ..

نیازمندی ها