سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی در دانشگاه تربیت مدرس به تصویربرداری خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۷۶۰۸۵۰
حضور متفاوت شفیعی جم و علی صادقی در «آرام می‌گیریم»

مراحل تصویربرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی ادامه دارد. تصویربرداری این سریال که 19 دی ماه، همزمان با فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام (ص) در پارک ملت تهران آغاز شده بود، این روز‌ها کار خود را در دانشگاه تربیت مدرس دنبال می‌کند.

«آرام می‌گیریم» قصه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند. فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، پرویز فلاحی‌پور، امیررضا دلاوری، تینا آخوندتبار، محمود مقامی و هوشنگ توکلی از جمله بازیگران این سریال هستند و به تازگی حضور محمد کاسبی نیز قطعی شده است.ضمن اینکه رضا شفیعی جم و علی صادقی بازیگران طنز تلویزیون و سینما در این سریال حضوری متفاوت دارند.

رسول شادمانی مدیر روابط عمومی سریال می‌گوید: امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار از جمله بازیگرانی هستند که این روز‌ها در مقابل دوربین «آرام می‌گیریم» ایفای نقش می‌کنند.

وی در رابطه با نقش امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار در این سریال عنوان کرد: دلاوری، نقش سعید را ایفا می‌کند که کوچک‌ترین عضو خانواده و استاد دانشگاه در رشته معماری است و علاوه بر مشکلات خانوادگی، خودش هم موانعی برای ازدواج دارد و همین مسئله مشکلات او را دوچندان کرده است.

شادمانی ادامه داد: تینا آخوندتبار نیز در نقش آوا، دختری حساس و شکننده از لحاظ روحی و شخصیتی است، او قصد ازدواج با سعید را دارد اما به خاطر شرایط خانوادگی معضلاتی بر سر راهش قرار دارد.

تدوین این سریال که برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، به صورت هم زمان انجام می‌گیرد و احتمالا تا خرداد ماه سال آینده تصویربرداری ادامه دارد، چرا که برخی سکانس‌هایی این سریال مربوط به فصل بهار است و می‌بایست در این فصل ضبط شود.

سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» در 42 قسمت 45 دقیقه‌ای به روایت زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که فرزندانش به دلیل زیاده خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آسایش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند، اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد.

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویر برداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار: امیرحاتمی، طراح چهره‌پرداز: زهره سیه پوش، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، تدوین: امیر شیبان خاقانی، موسیقی: محمد محمد علی، سرپرست گروه کارگردانی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: آرش حسن‌پور، برنامه ریز: سید بهمن حسینی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکس: شهرام تقی‌پور، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، جانشین تولید: میلاد مولازاده و مدیر تدارکات: یوسف آقایی.

«آرام می‌گیریم» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما و بنیاد فرهنگی روایت است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها