تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شهر من شیراز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد بنایی در تهران مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد.
کد خبر: ۷۶۰۳۶۱
حدیث فولادوند در آخرین ایستگاه «شهر من شیراز»

بنایی درباره روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری سکانس‌های مربوط به شیراز با حضور زیبا بروفه، مهدی امینی‌خواه، پرستو صالحی، حسن جوهرچی، روشنک عجمیان، رامتین خداپناهی و حدیث فولادوند در شیراز به پایان رسیده و گروه مشغول ضبط سکانس‌های تهران هستند.

وی افزود: همزمان با کار تصویربرداری، نادر رجب زاده تدوین این سریال تلویزیونی را آغاز کرده و کار بموقع برای پخش در اختیار شبکه دو قرار می‌گیرد.

بنایی گفت: شهر من شیراز یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای قصه زندگی چهار زن (زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند) را روایت می‌کند که هر یک به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می‌کوشند از زیر بار مشکلات سربلند بیرون بیایند.

«شهر من شیراز» به سفارش گروه خانواده شبکه دو و بر اساس فیلمنامه‌ای از علی‌اکبر محلوجیان تولید می‌شود.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می‌توان به هوشنگ بنایی مدیر تصویربرداری، بابک نیازی صدابردار، حسن پهلوان‌زاده طراح گریم، سمیه سنقری طراح لباس و محمدرضا قره‌گوزلو طراح صحنه، واهیک خچومیان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و رضا حسین‌زاده دستیار دوم کارگردان اشاره کرد. (روابط‌ عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها