آکورا NSX پس از وقفه ای طولانی به میدان کارزار بازگشته است. اتومبیلی که پیشاهنگ ورود ژاپنی‌ها به کلاس اتومبیل های سوپراسپرت بود اکنون دومین نسل خود را در سالن اتومبیل دیترویت به نمایش در آورده است.
کد خبر: ۷۵۹۶۳۸
آکورا ، شمشیری آخته + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از HNEC ، اتومبیلی کوپه و جذاب با طراحی فوق مدرن و پیشرفته البته با دقت در طراحی این اتومبیل ممکن است آتومبیل های زیادی در ذهن شما شکل بگیرند.

آئودی R8، فراری 458، لامبورگینی آونتادور و حتی لکسوس LFA هر کدام نشانه‌هایی در این اتومبیل دارند.

موتور این اتومبیل در قرن بیست‌ویک باید پیشرانه ای آینده‌نگر باشد. به همین منظور، هوندا از موتور هیبریدی برای این اتومبیل بهره جسته است.

در این مجموعه ترکیبی، یک موتور V6 و سه موتور الکتریکی قرار گرفته‌اند. موتور شش سیلندر این اتومبیل که به‌صورت طولی نصب شده، با کمک دو توربوشارژ قادر به تولید 550 اسب بخار قدرت است.

سه موتور الکتریکی هم هر دو محور اتومبیل را به چرخش در می‌آورند. دو موتور الکتریکی روی محور جلو قرار دارند.

در حالی که موتور سوم در پشت موتور بنزینی و روی محور عقب جای گرفته است. یک گیربکس 9 سرعته خودکار با کلاچ دوگانه هم برای این اتومبیل توسعه داده شده است.

آکورا NSX روی چرخ‌های 19 اینچی با تایرهای 245.35 در جلو و رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای 295.30 در عقب نشسته است.

برای توقف این اتومبیل اسپرت هیبریدی از کالیپرهای 6 پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب همراه با دیسک ترمز کربن سرامیکی بهره گرفته می‌شود.

در مقایسه با نسخه کانسپت که در سال 2013 معرفی شد، آکورا NSX اندکی بزرگ‌تر شده و طول آن به 4470 و عرض آن به 1940 و ارتفاعش به 1215 میلی‌متر رسیده است. فاصله بین دو محور آن هم 2630 میلی‌متر می‌باشد.

رانندگی با این مدل آکورا در حالت‌های قابل انتخاب آرام، اسپرت بیشتر و مسابقه ای انجام‌پذیر است.

در هرکدام از این وضعیت‌ها، تنظیمات موتورهای الکتریکی، گیربکس، شاسی، تعلیق و سطح صدای موتور تغییر می‌کنند.

هنوز جزئیاتی از عملکرد این اتومبیل منتشر نشده‌ است. در حالی که قیمت این اتوممبیل 150 هزار دلار تخمین زده می‌شود. در این صورت از یک BMW i8 و پورشه 911 توربو گران‌تر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها