تا به حال فورد توانسته اتومبیل های بسیار خوبی را تولید کند اما هیچ کدام به اندازه مدل موستنگ معروف و محبوب نیستند.
کد خبر: ۷۵۹۲۷۳
به مناسبت 50 سالگی فورد موستنگ + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، اولین سری موستنگ در سال 1965 معرفی شد و حال در سال 2015 این اتومبیل ساز آمریکایی پنجاهمین سالگرد حضور این اتومبیل روی خط تولید خود را به شیوه ای متفاوت جشن گرفته است و به مناسبت آن فیلم جذابی ساخته است.

این فیلم را مشاهد کنید و 8 نسل متفاوت از موستنگ را در حال دریفت در این جشن ببینید.جدا از زیبایی این تبلیغ و دریفت های جذابی که در آن انجام می شود.

این فیلم نکته دیگری نیز دارد و آن هم راندن این 8 نسل توسط رانندگان عالی مسابقات اتومبیل رانی مانند Vaughn Gittin Jr، Chris Forsbeg و یا Ryan Tuerck است.

البته یک موضوع دیگر نیز مطرح است و بعضی از سایت ها در فضای مجازی گفته اند که ممکن است مشاهده اتومبیل هایی مثل فورد موستنگ RTR مدل 2015، موستنگ Mach 1 مدل 1971 و یا موستنگ رویایی 1967 فست بک آن هم یک جا و در حال دریفت بسیار جذاب باشد، اما فورد می بایستی از مدل های استاندارد این اتومبیل ها در کلیپ خود استفاده می کرد در حالیکه تمامی این 8 مدل تیونینگ شده هستند و از حالت استاندارد خود فاصله گرفته اند.



در هر صورت، تیونینگ شده یا نشده، دیدن این کلیپ برای «ماسل کار دوستان»، بسیار جذاب است و این فیلم می تواند نمایش خوبی از پنجاهمین سالگرد تولد این اتومبیل باشد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها