جام جم سرا: بتازگی یک گهواره ویژه برای نوزادان ساخته شده است که می‌توان با کمک نرم‌افزار ویژۀ آن توسط تلفن همراه، به خواباندن نوزاد پرداخت یا از وضعیت او مطلع شد.
کد خبر: ۷۵۷۹۰۹
بچه‌داری آسان شد: گهواره هوشمند برای نوزادان [+عکس]

با استفاده از این گهواره می‌توان به خوبی حرکات دست مادر هنگام تکان دادن کودک را شبیه سازی کرده و برای مجددا به خواب بردن نوزاد به کار بیاید.

این گهواره ویژه دارای پنج حرکت متفاوت برای تکان دادن کودک است که این پنج حرکت به صورت ترکیبی بر روی شاسی روباتیک آن اعمال می‌شود تا حرکاتی مشابه تکان داده شدن بچه در آغوش مادر به وجود بیاید و به این ترتیب می‌توان بدون حضور پدر یا مادر نیز نوزادی که از خواب بیدار شده است را دوباره به خواب فرو برد.

البته تنها امکان این گهواره، تکان‌های آن نخواهد بود و می‌توان بسادگی با استفاده از یک نرم‌افزار قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه هوشمند برای برنامه‌ ریزی این تکان‌ها اقدام کرد و با آگاهی از بیداری نوزاد، بدون نیاز به حضور فیزیکی برای راه اندازی این سیستم اقدام کرد.

علاوه بر این این دستگاه امکان خواباندن نوزاد با صدای قلب مادر را نیز فراهم می‌کند، در این وضعیت صدای ضبط شده قلب مادر با تن بسیار پایینی برای کودک پخش خواهد شد تا او حس حضور در آغوش مادر را به معنای واقعی در دنیای مجازی تجربه کند.

مدل‌های این دستگاه با قیمتی بین ۲۴۰ تا ۲۷۰ دلار در سال ۲۰۱۵ به فروش خواهد رسید و نرم‌افزار همراه آن نیز با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS همخوانی داشته و بر روی آن‌ها قابل نصب خواهد بود.(ایتنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
۰
۰
می خوام
زیبا
United States
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
مابه چه سختی بچه بزرگ كردیم .فقط آرزو داشتم یكی دوساعت با بچه من بازی كنه تا من به كارای خونه برسم
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
ما دخترمان را شوهر دادیم .همچنانكه واضح ومبرهن است انگشت های فراوانی بسویشان برای دخالت برای بچهدار شدنشان دراز شد.بالاخره بچه دار شدند.من بخت برگشته دوسال پیشش25میلیون تومان نقد باضافه وسایل زیادی كه قبلا تدارك دیده بودیم باو داده بودم دوباره مجبور شدم یك میلیون تومان دیگر بسلفم.باور كنید در این گرانی چیززیادی نشد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
برادرزاده من از این گهواره داره، این گهواره فوق العاده است برای نگهداری از بچه، نه بهش صدمه میزنه (تكانهای زیادی نداره) و مشابه حركتهای بدن پدر و مادر رو برای بچه شبیه سازی میكنه.
قیمتش 1 میلیون تومانه ولی بعد از استفاده میبینید كه كاملاً می ارزه.
این دستگاه خیلی زود تر از اونی كه شما گفتید داره به فروش میرسه... میتونید از خیابون میرداماد تهیه كنید
اسمش هم «مامارو» هستش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها