نگاهی به آموزش و تربیت فیلمساز به شیوه عملی در باشگاه فیلم سوره و دستاوردهای آن

مدرسه حرفه‌ای‌های آینده

مدیر باشگاه فیلم سوره:

مدیون جشنواره عمار هستیم

مدیر باشگاه فیلم سوره گفت: عمار برای ما بعنوان تقویم سالانه است تا بدانیم نسبت مان با جبهه انقلاب اسلامی چیست و قطعا انگیزه امروز فیلمسازان انقلابی را مدیون جشنواره عمار هستیم.
کد خبر: ۷۵۷۸۹۳
مدیون جشنواره عمار هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، محمدرضا شفایی در مصاحبه با برنامه «سینماعمار» رادیو گفتگو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه فیلمسازان انقلابی به سینمای داستانی گفت: حرکتی که روزی شهید سید مرتضی آوینی به تنهایی در حوزه سینمای مستند آغاز کرد، اندکی خیال دلسوزان این عرصه را راحت کرد؛ زمانی سینماگران مشتاق گفتمان انقلاب اسلامی، همگی مستند می ساختند و زنگ هشداری که ما را متوجه کرد، این بود که در این عرصه خبری از سینمای داستانی نیست.

وی در ادامه وظیفه برپایی عَلَم بر زمین مانده سینمای داستانی را بر دوش فیلمسازان انقلابی توصیف کرد و افزود: باشگاه فیلم سوره بعنوان اصلی ترین نهادی است که بصورت تخصصی به سینمای داستانی می پردازد و با توجه به ظرفیت های حوزه هنری در سینمای حرفه ای، امیدواریم فیلم سازان متعددی را برای ورود به عرصه سینمای داستانی تربیت کنیم.

شفایی با بیان این مطلب که مهم اینست که آثار با مخاطب عام داخل کشور ارتباط برقرار کند، افزود: این آثار در بالاترین سطح استاندارد فیلمسازی در کشور ساخته می شود و هدف گذاری بلندمدت ما مخاطبان بین المللی هستند.

وی طراحی نقشه راه برای ورود به حوزه داستانی را تاثیر گرفته از جشنواره عمار خواند و گفت: پس از فتنه 88، تقریبا تمام تحرکات حوزه رسانه در میان بچه های دلسوز انقلابی اتفاق افتاد که بصورت مستقیم یا غیرمستقیم از جشنواره فیلم عمار تاثیر گرفته و نمی توان این مهم را انکار کرد.

مدیر باشگاه فیلم سوره افزود: عمار برای ما بعنوان تقویم سالانه است تا بدانیم نسبت مان با جبهه انقلاب اسلامی چیست و قطعا انگیزه امروز فیلمسازان انقلابی را مدیون جشنواره عمار هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها