وزیر کشور آلمان با تاکید بر اینکه حمله تروریستی پاریس ربطی به اسلام ندارد درباره آتش افروزی‌های گروه‌های پوپولیستی در آلمان (به این بهانه) هشدار داد.
کد خبر: ۷۵۷۴۵۷
حمله تروریستی پاریس ارتباطی به اسلام ندارد

"توماس دمایزیر" وزیر کشور آلمان در گفتگو با روزنامه "زوددویچه سایتونگ" اظهار داشت که حملات تروریستی در پاریس هیچ ربطی به اسلام ندارد.

روز گذشته در پی یک تیراندازی در دفتر هفته نامه فکاهی "چارلی ابدو" د پاریس 12 نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند که این مسئله ترس ها و نگرانی های زیادی را در بین کشورهای اروپایی ایجاد کرده است.

وزیر کشور آلمان بعد از وقوع این حمله تروریستی در پاریس درباره آتش افروزی های گروه های پوپولیستی در آلمان (به این بهانه) هشدار داد.

وی افزود: این حمله تروریستی هیچ ربطی به اسلام ندارد و حملات تروریستی مشابه پاریس کل جامعه و نظام ارزشی آن را هدف می گیرند.

وزیر کشور آلمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: پناهندگان نباید کلا در این حوادث مظنون و متهم شناخته شوند. افرادی که از مناطق بحرانی درعراق و سوریه به آلمان می آِیند از ترور فرار کرده اند و نباید به نوبه خود فقط به خاطر اینکه مسلمان هستند مظنون شناخته شوند.

جنبش افراطی میهن پرستان اروپایی ضد اسلامی شدن غرب موسوم به پگیدا که اخیرا اعتراضاتی را در آلمان به راه انداخته و با مخالفت های گسترده ای روبرو شده است حمله تروریستی روز چهار شنبه در پاریس را تاییدی برای ایده های اسلام ستیزانه خود دانسته اند.

دمایزیر با نگاهی به این جنبش ضد اسلامی گفت: ما نمی گذاریم که برنامه های سیاسی ما ازطرف جنبش پگیدا تحت تاثیر قرار گرفته وبرنامه های این جنبش به ما تحمیل شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
۰
۰
سوال اینجاست كه یه مسلمون(مخصوصا افراطی ها)چرا باید بره تو كشورهای غیر مسلمون زندگی كنه یعنی به خاطر زرق و برق غرب مهاجرت می كنه خوب تو كشور خودت كنار مردمو فرهنگ و هم دینای خودت زندگی كن

نیازمندی ها