مرد معتادی که همسرش او را در کمپ ترک اعتیاد بستری کرده بود، پس از فرار از آنجا برای انتقام او را با چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۷۵۷۳۶۷

به گزارش جام‌جم، اوایل هفته جاری یکی از مسئولان بیمارستانی در شهرستان گرگان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن بیست و چهار ساله‌ای خبرداد.

با گزارش این موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیق از مسئولان بیمارستان متوجه شدند زن جوان درحالی که بشدت زخمی بود همراه زن دیگری به آنجا منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات او به جایی نرسید.

در این مرحله با هماهنگی قضایی، جسد زن جوان به پزشکی قانونی و زنی که همراه وی بود به پلیس آگاهی منتقل شد.

این زن در اظهاراتش به پلیس گفت: مقتول همسر پسرعمه‌ام است. روز حادثه پسرعمه‌ام به خانه ما آمد و گفت همسرش بدحال شده و خواست با او به خانه‌شان بروم تا همسرش را به بیمارستان منتقل کنیم، من هم قبول کردم و با او همراه شدم. وقتی وارد خانه شدیم زن جوان بسختی نفس می‌کشید که او را به بیمارستان رساندیم.

وی ادامه داد: دو نفری، زن زخمی را به بیمارستان رساندیم. زمانی که من او را به داخل بیمارستان بردم، شوهرش فرار کرد. پسرعمه‌ام معتاد بود، آنها هرازگاهی با هم مشاجره می‌کردند.

با ثبت اظهارات این زن، شوهر مقتول به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران برای دستگیری وی عازم به خانه متهم شدند اما او از آنجا گریخته بود.

جستجو برای یافتن وی ادامه داشت تا این که شانزدهم دی امسال عامل جنایت درحالی که قصد خروج از شهر را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

متهم میانسال که رضا نام داشت با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات متناقضی را بیان کرد تا این که روز گذشته به قتل همسر جوانش اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت: من پیش از این سه بار ازدواج کردم و به دلیل اختلاف‌های خانوادگی و اعتیادم با هر سه نفر آنها درگیر و از آنها جدا شدم. مدتی پیش با مقتول آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. او زمانی که متوجه شد اعتیاد دارم سعی کرد هر طور شده اعتیادم را ترک کنم و زندگی درستی داشته باشم که نتوانست. او دیگر حاضر به ادامه این زندگی نبود و مدام از من می‌خواست اعتیادم را ترک کنم. سرانجام به زور مرا در کمپ بستری کرد.

وی افزود: حاضر به ماندن در آن کمپ و ترک اعتیاد نبودم. پس از چند روز با ترفندی از کمپ خارج شدم و تصمیم گرفتم از همسرم بابت این که مرا به کمپ منتقل کرده، انتقام بگیرم. بنابراین با او مشاجره کردم و با چاقوی آشپزخانه به جان وی افتادم و او را بشدت زخمی کردم. بعد که به خود آمدم از رفتار خودم پشیمان شدم. بنابراین سراغ دختردایی‌ام رفتم تا از او کمک بگیرم. همراه وی، همسر زخمی‌ام را به بیمارستان رساندیم تا شاید نجات پیدا کند، اما او تسلیم مرگ شد. با کشته شدن وی ترسیدم و فرار کردم، اما سرانجام دستگیر شدم.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: با ثبت اظهارات عامل جنایت، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهم در حالی ادامه دارد که وی بزودی صحنه جنایت را بازسازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها