جام جم ورزشی: دیدار حساس تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای سری آ ایتالیا با تساوی خاتمه یافت.
کد خبر: ۷۵۶۹۸۷
تساوی یوونتوس و اینترمیلان با حضور ستاره تازه وارد +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم‌های یوونتوس و اینتر از ساعت 23:30 سه شنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. کارلوس توس در دقیقه 5 برای اینتر گلزنی کرد و مائورو ایکاردی در دقیقه 64 کار را به تساوی کشاند.

نیمه اول این بازی با برتری نسبی تیم یوونتوس همراه بود اما در نیمه دوم اینتر فوق‌العاده ظاهر شد و اگر درخشش بوفون نبود یوونتوس شکستی خانگی را برابر اینتر متحمل می‌شد. از نکات جالب توجه این بازی حضور پودولسکی در میدان بود که در نیمه دوم با پیراهن اینتر بازی کرد و در اواسط این نیمه با فرار خود یک موقعیت ایده‌آل را برای ایکاردی مهیا کرد که این بازیکن قدر آن را ندانست. در دقیقه 86 بازی نیز کواچویچ از اینتر اخراج شد. قبل از آن درگیری بازیکنان اینتر با ایکاردی مهاجم این تیم جالب توجه بود.

یوونتوس با این تساوی خانگی 40 امتیازی شد و با یک امتیاز برتری نسبت به تیم رم در رده نخست جدول باقی ماند. رم و لاتزیو با 39 و 30 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم اینتر نیز با 22 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی که سه شنبه شب برگزار شد تیم ناپولی در خانه چزنا با حساب 4 بر یک برنده شد. خوزه کایخون(29)، گونزالو ایگواین(41 و 72) و مارک همسیک(64) گلزنان تیم ناپولی بودند و تنها گل تیم چزنا را نیز فرانکو برینزا(75) وارد دروازه حریف کرد.

تیم ناپولی با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 30 رساند و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به لاتزیو در رده چهارم جدول قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها