سریال میکائیل یکی از گزینه‌های پخش در ایام نوروز از شبکه یک است

علیرضا خمسه در جنوب کشور خان شد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «میکائیل» این روزها در خانه آقاخان که نقش او را علیرضا خمسه بازی می‌کند، ادامه دارد و گروه سازنده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی هم از ارمنستان به ایران برگشتند و در تهران مشغول کار هستند.
کد خبر: ۷۵۵۶۳۰
علیرضا خمسه در جنوب کشور خان شد
الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال میکائیل درباره روند تولید این اثر گفت: ما در جزیره هنگام صحنه‌های اکشن دریایی، زمینی و هوایی را ضبط کردیم و بعد از آن به جنگل حرا رفتیم. در این جنگل هم صحنه‌های حادثه‌ای ضبط شد و گروه به جزیره هنگام برگشت و اکنون در خانه آقاخان مشغول ادامه کار هستیم.

وی افزود: تا امروز 80 درصد از تصویربرداری سریال تمام شده و طبق برنامه‌ریزی این مرحله تا اوایل بهمن‌ ادامه خواهد داشت. غفوری درباره نقش خمسه در سریال میکائیل توضیح داد: خمسه در این کار نقش پر راز و رمز و چندبعدی را بازی می‌کند و مخاطبان در اواسط سریال متوجه شخصیت واقعی او می‌شوند. آقاخان تفاوت‌های اساسی با باباپنجعلی دارد.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: سعید نعمت‌الله همزمان با تولید، مشغول نگارش فیلمنامه است و اگر قرار باشد این سریال در نوروز پخش شود، در 15 قسمت 60 دقیقه‌ای تدوین خواهد شد.

خشایار موحدیان همزمان با تصویربرداری، تدوین سریال میکائیل را آغاز کرده است. نقش اصلی این سریال به‌عهده کامبیز دیرباز است. بهنوش طباطبایی در این سریال نقش یاس، عروس عبدالله را بازی می‌کند که در زندگی‌اش درگیر مشکلات زیادی می‌شود و کلید حل این مشکلات در دست میکائیل (کامبیز دیرباز) است. علی دهکردی هم نقش رئیس کلانتری را به‌عهده دارد. مجید سعیدی، علی صالحی و حسین توشه دیگر بازیگران این سریال هستند. سعیدی نقش یک پلیس را ایفا می‌کند و صالحی هم ایفاگر نقش غلام است.

داستان میکائیل با کشته شدن رسول دوست و رفیق میکائیل آغاز می‌شود که به اشتباه قربانی توطئه اشرار شده است. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و... این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه یک تولید می‌شود.

برخی از عوامل تولید این سریال عبارتند از؛ مدیر برنامه‌ریزی فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان محمد بدرلو، دستیار کارگردان حامد بیسادی، منشی‌صحنه بیتا ارسطویی، مدیر تولید محمود اتحادی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، تصویربردار حسین قلی‌پور، صدابردار هادی افشار، مشاور رسانه‌ای مجتبی احمدی و مدیر تدارکات آرش صالحی.

بازگشت جیرانی به ایران

رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه سریال‌های شبکه یک هم درباره روند تولید سریال تعبیر وارونه یک رویا گفت: گروه سازنده این سریال به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی به ایران برگشت و مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به تهران است.

گروه سازنده سریال تعبیر وارونه یک رویا در کشور ارمنستان بخش‌هایی از این سریال را ضبط کرد. در این کشور علاوه بر بازیگران ایرانی از 12 بازیگر ارمنستانی و روسی برای ایفای نقش‌های اصلی و حساس استفاده شده است. امیر جعفری نقش اصلی سریال، یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کارشناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد.

پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان نیز دیگر نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کنند. این سریال از دو بازیگر جوان به‌‌نام‌های نیما نادری و آزاده سدیری استفاده کرده است. الهام کردا و فرزین صابونی دیگر بازیگران سریال تعبیر وارونه یک رویا هستند.

این سریال درباره ترور دانشمندان هسته‌‍‌‌ای ایران است. تعبیر وارونه یک رویا داستان جاسوسی پیچیده‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود. یک مامور امنیتی کشور از طرف یکی از منابع خبری و رابط‌های خود در خارج از ایران متوجه می‌شود قرار است یکی از دانشمندان زبده هسته‌ای کشور را ترور کنند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و داستان آن‌قدر پیچیده می‌شود که زندگی مامور امنیتی هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. داستان این سریال را فریدون جیرانی نوشته و همزمان با تصویربرداری، مشغول نگارش ادامه آن نیز است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها