محمدعلی کشاورز گفت: حدود یک هفته‌ای است که حال جسمی‌ام رو به بهبودی است اما تنفسم بستگی به وضعیت جوی هوا دارد؛ گاهی راحت نفس می‌کشم و گاهی دشوار.
کد خبر: ۷۵۵۱۴۶
«محمدعلی کشاورز» این روزها چه می کند؟

محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمی‌اش گفت: حدود یک هفته‌ای است که حال جسمی‌ام رو به بهبودی است اما تنفسم بستگی به وضعیت جوی هوا دارد؛ گاهی راحت نفس می‌کشم و گاهی دشوار.

وی در ادامه افزود: در این دورانی که کسالت داشتم، دوستان و هم‌بازی‌های قدیمی‌ام شرمنده‌ام کردند. عزت‌الله انتظامی،‌ داوود رشیدی، لیلا حاتمی، علی مصفا، همسر علی حاتمی، علی نصیریان و فریبا کوثری از جمله افرادی هستند که به عیادت من آمدند و اسماعیل شلنگه هم هر روز جویای احوالم است.

بازیگر سریال "هزار دستان" اظهار داشت: خدا را شکر حالم رو به بهبود است و از مردم عزیز کشور می‌خواهم برای بهتر شدنم دعا کنند. مردم ایران انسان‌های شریف و نجیبی هستند که همیشه به من لطف داشته‌اند.

وی ادامه داد: بهترین خاطرات دوران بازیگری‌ام را از بازی در فیلم‌های "علی حاتمی" دارم. این کارگردان و دخترش جزء نابغه‌ها و تکرار نشدنی‌های سینمای ایران است. لیلا حاتمی و همسرش افراد بسیار با محبتی هستند که با جویا شدن حالم، مرا خوشحال می‌کنند.

این بازیگر در خصوص بزرگداشتش در سی و سومین دوره جشنواره فجر بیان کرد: هنوز هیچ خبری از طرف مسئولان جشنواره در مورد این اتفاق به من داده نشده است.

بازیگر فیلم «مادر» عنوان کرد: از جوانان کشورم می‌خواهم که همیشه مراقب سلامتی روحی و جسمی خود باشند و با تمرکز بر روی کار و استعداد‌هایشان نام خود را در جهان مطرح کنند. متاسفانه این روزها اعتیاد بیش از پیش وارد قشر جوان شده است. از فرزندان عزیزم می‌خواهم با مطالعه‌ی کتاب‌هایی در این حوزه و آشنایی با مضرات آن به سراغ مواد مخدر نروند،‌ زیرا این موضوع آن‌ها را از زندگی عقب می‌اندازد. نسل‌ ما افرادی را چون علی حاتمی داشت که هدف خود را شناخت و با کار و تمرکز روی آن نام خود و کشورش را در جهان مطرح کرد. در حال حاضر هم عباس کیارستمی نتایج خوبی را در جهان برای ایران کسب کرده است.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی و خوشبختی برای تمام مردم سرزمین به خصوص جوانان می‌کنم. هرگاه کسی جویای احوالم می‌شود بسیار خوشحال می‌شوم و خداراشکر می‌کنم. از خدا می‌خواهم همیشه ملت شریف و عزیز ایران را سرافراز و موفق کند.

گفتنی است؛ از مدت‌ها قبل محمدعلی کشاورز دچار مشکلات تنفسی شده بود اما به گفته‌ی خودش حدود یک هفته است که وضعیت وی بهبود یافته است. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها